Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare 1 ascensor, inclusiv montaj, punere in functiune si instruire personal,cartele electromag.


Detaliu pentru invitatia numarul 225186
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 2842889
Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti
Telefon: 0244.529602
Fax: 0244.511611
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare 1 ascensor, inclusiv montaj, punere in functiune si instruire personal, cartele electromag.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare 1 ascensor, inclusiv montaj, punere in functiune si instruire personal, si sistem de acces lift cu cartele electromagnetice pentru Consiliul Judetean Prahova
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 11.09.2009 08:45)
Data publicarii: 28.08.2009 10:21
Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul Republicii, Palat Administrativ, Nr.2-4, Parter, cam.66 .
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul Republicii, Nr.2-4, etaj 4, cam.415-416 .
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 109, 243 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform Documentatiei de Atribuire: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - bugetul de stat-valabil la sedinta de deschidere a ofertelor;Certificat emis de Primaria de la sediul social - taxe si impozite locale [bugetul local)-valabil la sedinta de deschidere a ofertelor;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic-)-valabil la sedinta de deschidere a ofertelor;Certif de înreg fiscala a op economic, Bilant contabil la 31.12.2008, Fisa inf generale, fisa exp similara, Echip si dotari tehnice, Certif ISO 9001 sau echiv, Certif ISO 14001 sau echiv, Certif ISO 18001 sau echiv, Aut ISCIR, Aut de la producator .
SEAP, atasat la invitatia de participare documentatia de atribuire si caietul de sarcini.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura de cerere de oferte se anuleaza, deoarece, conform invitatiei de participare si a documentatiei de atribuire si a legislatiei in vigoare, pana la data si ora limita de depunere de depunere a ofertelor, respectiv 09.09.2009 - ora 10.00, nu a fost depusa la sediul autoritatii contractante nici o oferta.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer