Achizitie publica - Furnizare 1 autoturism transport persoane
Detaliu pentru invitatia numarul 339615
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339615/16.11.2012
Denumire contract: Furnizare 1 autoturism transport persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Serviciul Atribuire Contracte Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Serviciul Atribuire Contracte Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare 1 autoturism transport persoane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 1 (un) autoturism transport persoane nou prin ?Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012? (Programul RABLA).
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare = 2.000 lei- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน alin. 1 lit.a) din OUG 34/2006 suma de 1.060 lei.-Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 alin. 1 din HG nr.925/2006.Formularul 10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul R.A. A.P.P.S. in care se poate vira garantia de participare este : RO05RNCB0082000367330001, BCR suc. Unirea, CUI RO 2351555Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaSe va completaformularul F1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata-Se va completaformularul F 2Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaformularul F 3Cerinta nr.4Certificatul de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.Se va completaformularul F4Cerinta nr.5Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 1din OUG 34/2006?Se va completaformularul F5Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: R.A.AP.P.S. Georgian Gabriel Surdu ? Director General; Emilia Serban- Director Economic; Cristian Sebastian Mihai ? Director Juridic, Radu Munteanu - Director Executiv Directia Logistica ?Administrativ, Mirela Pavel ? Sef Birou Avizare Legislatie, Camelia Trandafir ? Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii, Petrescu Monica ? Sef Birou Intocmire Documentatii. Cerinta nr. 1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Copie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul??Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul original/copie legalizataCerinta nr2Pentru persoane fizice/juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Cerinta 3Intrucat achizitia vehiculelor se face in cadrul , ,Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2012?? folosindu-se in acest scop tichetele valorice obtinute prin casarea vehiculelor uzate, vor fi acceptati la procedura numai producatorii inscrisi in , ,Lista producatorilor acceptati in Programul de stimulare a innoirii parcului auto national pe anul 2012??aflata pe site-ul Administratiei Fondului de Mediu www.afm.ro, in conformitate cu Ordinul Ministrului Mediului si al Padurilor pentru aprobarea Ghidului de finantare a programului de stimulare a innoirii parcului auto national oublicat in Monitorul Oficial al Romaniei -partea I nr.168/14.03.2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in lei. *Pentru conversia in Ron, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv., Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organismele abilitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, -Se va prezenta 1 recomandare, de la un beneficiar caruia le-au fost livrate produse similare cu cel cerut in actuala documentatie. Certificat de management al calitatii SREN ISO 9001-2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON LINE DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 09:58