Achizitie publica - Furnizare 1 buc. autoturism transport persoane
Detaliu pentru invitatia numarul 337070
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337070/10.10.2012
Denumire contract: Furnizare 1 buc. autoturism transport persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Camelia Mirela Trandafir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare 1 buc. autoturism transport persoane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 1 buc. autoturism transport persoane nou prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national pentru anul 2012 (Programul Rabla).
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare = 1.180 lei- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน alin. 1 lit.a) din OUG 34/2006, respectiv suma de 590 lei.-Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.- Se accepta si depunerea contravalorii garantiei de participare si la casieria autoritatii contractante.Formularul 10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul R.A. A.P.P.S. in care se poate vira garantia de participare este : RO54RNCB0082005021380001, BCRsuc. Unirea, CUI RO 2351555.Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Se va completaformularul F1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completaformularul F 2. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completaformularul F 3.Cerinta nr.4 Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010. Se va completaformularul F4.Cerinta nr.5. Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 1din OUG 34/2006. Se va completaformularul F5. Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: R.A.AP.P.S. Georgian Gabriel Surdu ? Dir. General; Emilia Serban- Dir. Economic; Cristian Sebastian Mihai ? Dir. Juridic, Radu Munteanu - Director Executiv Directia Logistica ?Administrativ, Mirela Pavel ? Sef Birou Avizare Legislatie, Camelia Trandafir ? Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii, Petrescu Monica ? Sef Birou Intocmire Documentatii. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Copie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul??. Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul original/copie legalizata.Cerinta nr2 - Pentru persoane fizice/juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in lei sau echivalent in euro la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii respectivi. Se va completaformularul F6., Cerinta nr. 2 - Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organismele abilitate. Se va prezenta in copie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul??.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. Se va completaformularul F7 + anexa., Intrucat achizitia vehiculului se face in cadrul , ,Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2012?? folosindu-se in acest scop tichetele valorice obtinute prin casarea vehiculelor uzate, vor fi acceptati la procedura numai producatorii inscrisi in , ,Lista producatorilor acceptati in Programul de stimulare a innoirii parcului auto national pe anul 2012??aflata pe site-ul Administratiei Fondului de Mediu www.afm.ro., -Se va prezenta 1 recomandare, de la un beneficiar caruia le-au fost livrate produse similare cu cel cerute in actuala documentatie. ? copie, conforma cu originalul. Cerinta nr. 1Certificat de management al calitatii SREN ISO 9001-2008 sau echivalent - Se va prezenta copie conforma cu originalul dupa respectivul certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online in SEAP, gratuit.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 08:40