Achizitie publica - Furnizare 1 buc. motocompresor tractabil
Detaliu pentru invitatia numarul 338096
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338096/24.10.2012
Denumire contract: Furnizare 1 buc. motocompresor tractabil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Romania, cod postal: 100559, telefon: +40 244/401360, fax: +40 244/402304, persoana de contact: Dan Manolache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare 1 buc. motocompresor tractabil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 1 buc. motocompresor tractabil
II.1.6) CPV: 42123400-1 - Compresoare de aer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP ? 2800 lei. Valab: 120 zile de la termen limita de prim a of. constituire: - prin OP, cu conditia confirm virarii sumei resp reprez. Val GP in contul Conpet (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti), conf. art. 86(5)lit.a).Prin instr de gar emis de catre o soc.bank sau o soc de asig prez in ORIGINAL, irevoc in favoarea SC CONPET SA, ai din acest instr de garant sa reiasa fara echivoc ca soc bank sau soc de asig va plati SC CONPET SA suma solic, la prima cerere scrisa a SC CONPET, si fara ca aceasta sa aiba oblig de a-si motiva cererea resp, cu cond ca in cererea sa Conpet sa specif ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit urmatoare (conf.art. 87 din HG925/2006): a) of si-a retras of in perioada de valabi a acesteia;b) of sa fiind stabilita castig, of nu a constituit GBE in perioada de valab a of, si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn contr;c) of sa fiind stab castig, of a refuzat sa semneze contr in perioada de valab a of.In mod oblig, instrume de garant va ment clar ca, in cazul in care of a formulat o contest ce i-a fost respinsa de CNSC, AC are dreptul sa retina din val constituita drept GP, iar soc bancara/ de asig va elibera catre AC, suma stab conf.art. 2781 din OUG76/2010, in raport cu val estimata a contr suma de 1.400 lei- prin oOP, cu conditia conf de catre banca emitenta, a virarii sumei reprez c-val. GP in contul Conpet(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti), pana la termenul si ora limita de depunere a of.Docum care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior, pentru a putea fi verif plata GP. In cazul neprez dovezii, of va fi decl inaccept, prev art.33 alin(3)lit.b), coroborat cu art.36 alin.(1)lit.a) din HG925/2006.In cazul in care of benef de reduc privind cuantumul GP, se const. conf.L346/2004
Garantie de buna executie
GBE 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin instr de garant in condi HG nr.925/2006 conform art. 90 alin. (1) sau ret succesive din sumele datorate ptr facturi partiale, conf art.90 alin.(3) modif prin HG1045/2011.Cuantumul GBE pentru IMM este de 50% din cuantumul solic, cu declaratie pe proprie raspundere conform L346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ande minimum 280.000 lei.Pentru conversia in RON aferenta situatiilor financiare intocmite in alta moneda, se va indica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte sau se va face mentiunea ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunict de BNR., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2010 si 31.12.2011, din care sa reiasa cifra de afaceri la datele 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie si lista principalelor furnizari de produse din care sa rezulteindeplinirea in ultimii 3ani a cel putin un contract cu obiect asemanator celuipentru care se oferteaza si cel putin egal cu 42000lei.Ofertantul va anexa copia contractului prezentat ca experienta similara si vaprezenta certificare de buna executie: recomandare din partea beneficiaruluicontractului prezentat ca experienta similara, care se incadreaza in cerintelede la acest punct.Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care leconsidera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare Mentionam ca din contractul prezentat ca experienta similara, sunt suficiente numai informatiile privind partile contractante, obiectulcontractului, valoarea contractului si durata acestuia, precum si pagina ce poarta semnaturile reprezentantilor legali ai partilor contractante., Cerinta nr. 2Se solicita Declaratie si lista privind subcontractantii. Ofertantul va preciza pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca partidin contract (in exprimare valorica), date de identificare din certificatul de inregistrare, valoarea subcontractanta.In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat). Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitare al licitatiei in cauza.Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 12:56