Achizitie publica - Furnizare 15 buc kituri de crioablatie
Detaliu pentru invitatia numarul 331595
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331595/12.07.2012
Denumire contract: Furnizare 15 buc kituri de crioablatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Romania, cod postal: 700503, telefon: +40 232267601, fax: +40 232267601, persoana de contact: Farcasel Victor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL CAROL I , NR 50, Iasi, Romania, Corp vechi, etaj 6, Sala raport
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare 15 buc kituri de crioablatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de 15 kituri de crioablatiecompatibile cu generatorul de crioablatie Medtronic aflat in dotarea achizitorului cu ajutorul carora se vor diagnostica si trata fibrilatiile atriale, in conformitate cu obiectul proiectului cu finantare nerambursabila cu acronimul CCTIFA
II.1.6) CPV: 33124100-6 - Aparate de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 10000 RON si are termen de valabilitate de 60 zile de la data termenului limita de primire a ofertelor.Se accepta constituirea garantiei in conformitate cu art.86, alin.(1) din HG nr.925/2006 Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalFormular 1Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuiresunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertantidin categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii(cu modificarile si completarile ulterioare)valoarea garantiei de participare se reduce cu 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din prettul contractului si va fi constituita pana la data inceperii contractului.Garantia de buna executie seconstituie in conformitate cu art. 90, alin (1) din Hg 925/2006 : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006 Formularele 4 si 52)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69/OUG 34/2006 Formular 6.( Persoanele cu functii de raspundere din cadrul autoritatii contractante plus cele care au legatura cu organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt urmatorii : Grigore Tinica, Dabija Eduard, Nedelciuc Victoria, Farcasel Victor, Butnaru Gabriel, Grecu Mihaela, Aprofirei Paul, Amariei Liviu)3)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic , din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei la care se depune oferta.4)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Formularul 76)Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 107)Certificat de cazier fiscal pentru ofertant emis de catre autoritatile fiscale competente (Directia Generalaa Finantelor Publice) in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul. Persoane juridice romane : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta ( eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei )in original/ copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul" din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Persoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestareori de apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridica.Nota : ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofrtelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Declaratie privind principalelelivrari de produse in ultimii 3 ani in care ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare de livrare a unor materiale sanitare in valoarede minimum 500.000 Ron fara TVA pe ultimii 3 ani2)Aviz de functionare emis de MINISTERUL SANATATII Sa faca dovada detinerii urmatoarelor specificari :1)Standardul de asigurare a calitatiiISO 9001 sau echivalente (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Letona
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 13:31