Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare 150 mii buc puieti forestieri apti de plantat din specia: molid


Detaliu pentru invitatia numarul 344246
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ocolul Silvic Dorna
Numar invitatie: 344246/25.03.2013
Denumire contract: Furnizare 150 mii buc puieti forestieri apti de plantat din specia: molid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOcolul Silvic DornaCod fiscal: RO25782727, Adresa: com. Dorna candrenilor str. principala nr. 85, Dorna Candrenilor, Telefon: 0230575202, Fax: 0230575202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Dorna candrenilor str. principala nr. 85, Dorna Candrenilor, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 230575202, fax: +40 230575202, persoana de contact: DUMITRU CRISTIAN DONISA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Dorna candrenilor str. principala nr. 85, Dorna Candrenilor, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii silvice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare 150 mii buc puieti forestieri apti de plantat din specia: molid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 150 mii buc puieti forestieri apti de plantat din specia: molid
II.1.6) CPV: 03452000-3 - Arbori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1950 lei (2% din valoarea contractului) ? valabila pe o perioada de 90 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO83RNCB0243114694390001, deschis la B.C.R. Vatra Dornei, cod fiscal RO 25782727;2) numerar la casieria OS Dorna, chitanta se va prezenta in original.3) prin metodele descrise la prevederile articolului 86 alin(1)din HG nr. 925/2006.Pentru o garan?ie de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea viitorului contract, fara TVA, prin1) virament bancar in contul RO83RNCB0243114694390001, deschis la B.C.R. Vatra Dornei, cod fiscal RO 25782727;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;3) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere - formular Anexa nr. 10 A; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular Anexa nr. 10 B; declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 13 A , Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractatnte sunt ing Donisa D-tru Cristian, ing Irimescu Gabriel, ing. Nastase Mihai, contabil Lazariuc olga, solicitam certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regurile de concurenta conf. Ordin 314/2010, solicitam completare Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta ? formular Anexa nr. 60;Lipsa datoriilor catre bugetul de stat - Se va atasa certificatulde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleLipsa datoriilor catre bugetul local - Se va atasa certificatulde atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? . Informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale, la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea economoca si financiara, informatii privind cifra de afaceri din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de provenienta din care sa rezulte ca semintele din care provinpuietii au fost recoltate din regiunea de provenienta in conformitate cu Legea nr. 107/2011.declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatoruleconomic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de furnizareDeclaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducerePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., sau sediu Ocolul Silvic Dorna
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer