Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare 17 autoturisme transport persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 337216
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 3
Numar invitatie: 337216/11.10.2012
Denumire contract: Furnizare 17 autoturisme transport persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 3Cod fiscal: 17168255, Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213407015, Fax: +40 0213400751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030502, telefon: +40 0213407015, fax: +40 0213400751, Registratura , etajul 3, camera 301
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generalade Politie Locala sector 3, Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, etajul 2, camera 217, Bucuresti, Romania, cod postal: 030502
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate administrativa cu personalitate juridica care isi exercita atributiile potrivit prevederilor Legii nr. 155/2010)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare 17 autoturisme transport persoane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare autoturisme transport persoane
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 537, 096.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de10741.94lei. Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art. 86 din HG nr. 925/2006.Contul Directiei Generale de Politie Locala Sector 3 in care se poate vira garantia de participare este: RO51TREZ7035006XXX005606, Trezorerie operativa Sector 3, CIF 17168255In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formularul nr. 11 in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara. In acest caz, originalul se prezinta la vedere, atasat plicului exterior. In cazul IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Se va prezentaformularul nr. 10atasat plicului exterior. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face in baza solicitarii transmise de operatorul economic. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantulpierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la C.N.S.C., iar Consiliul respinge contestantia.In eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata o suma calculata conform art. 278^1 alin. 1 lit. b) din OUG 34/2006, respectiv suma de 4317.10 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare este conform art. 90 din HG. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintanr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere , semnata de reprezentantul legal prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. Ofertantul va prezenta formularul nr. 1 completat, semnat, stampilat. Se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 . Se va completa formularul 2. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), d) si e) daca este cazul.Cerinta nr. 3 Declaratie privins calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul nr. 3Cerinta nr. 4 Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010- Se va completa formular nr. 4Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Se va prezenta si de tertul sustinator - daca este cazul. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractente: Director General Madalina Ileana Mirea, Director Executiv Directia Economica- Daniela Gitoi, Sef Serviciu Tehnic Administrativ - Dumitru Alexe, Sef Serviciu Juridic- Contencios- Ana-Maria Varzaru .Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta in original sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediu social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta in original sauin copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnat si stampilatPersoanele jurice/fizicestraine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 , autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiii profesionale care are competente in acest sens. 1.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ alte echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator poate fi prezentat in original, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".Pentru persoane juridice/fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1"Fisa de informatii generale" cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani. Nu se impune o valoare privind cifra de afaceri pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2009- 1 euro= 4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 2099 lei;2011- 1 euro=4.2379lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Recomandari/certificate constatatoare in conformitate cu prevederile art. 97^1 din H.G. nr. 925/2006, documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor , care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale., Intrucat achizitia autovehiculelor se face in cadrul "Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2012" folosindu-se in acest scop tichetele valorice obtinute prin casarea a 5 vehicule uzate, vor fi acceptati la procedura numai producatorii inscrisi in "Lista producatorilor acceptati in Programul de stimulare a innoirii parcului auto national pe anul 2012" aflata pe site-ul Administratiei Fondului de Mediu www.afm.ro Certificat de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer