Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare 2 buc. autoturism transport persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 348776
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 348776/18.06.2013
Denumire contract: Furnizare 2 buc. autoturism transport persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Camelia Mirela Trandafir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare 2 buc. autoturism transport persoane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 2 buc. autoturism transport persoane cu 5 locuri, tip Berlina
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareGarantie de participare = 3100 lei- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน alin. 1 lit.a) din OUG 34/2006.-Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.- Se accepta si depunerea contravalorii garantiei de participare si la casieria autoritatii contractante.Formularul 10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul R.A. A.P.P.S. in care se poate vira garantia de participare este : RO54RNCB0082005021380001, BCRsuc. Unirea, CUI RO 2351555.Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completaformularul F1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completaformularul F 2Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completaformularul F 3Cerinta nr.4Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completaformularul F4Cerinta nr.5Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 1din OUG 34/2006 Se va completaformularul F5Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: R.A.AP.P.S. Georgian Gabriel Surdu ? Dir. General; Emilia Serban- Dir. Economic; Cristian Sebastian Mihai ? Dir. Juridic, Radu Munteanu - Director Executiv Directia Logistica ?Administrativ, Mirela Pavel ? Sef Birou Avizare Legislatie, Camelia Trandafir ? Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii, Petrescu Monica ? Sef Birou Intocmire Documentatii. Cerinta nr. 1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCopie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul??Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul original/copie legalizata.Cerinta nr2Pentru persoane fizice/juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informasii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in lei.In situatia in care cifra de afaceri este exprimata intr-o alta moneda, se va face conversia in lei, folosind pentru conversie cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat la organismele abilitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru confirmarea livrarilor de produse similare se solicita prezentarea unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani Certificat de management al calitatii SREN ISO 9001-2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer