Achizitie publica - "Furnizare 2 buldoexcavatoare "
Detaliu pentru invitatia numarul 341860
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341860/18.01.2013
Denumire contract: "Furnizare 2 buldoexcavatoare "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANECod fiscal: RO 24326056, Adresa: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0748886507, Fax: +40 0213151597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Ion Campineanu nr. 11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010031, telefon: +40 213110146, fax: +40 213151297, etaj.1 - Registratura, persoana de contact: Marian Manta - Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Ion Campineanu nr.11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal :010031, telefon : +40 213110146, fax : +40 213151297.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniul public al statului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Furnizare 2 buldoexcavatoare "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 2 buldoexcavatoare necesare pentru interventii in situatii de urgenta si pentru intretinerea lucrarilor hidrotehnice.
II.1.6) CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 509, 193.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofert.va constit.o gar.de particip.in cuantumul de 10, 183.87 RON.Gar.de particip.se constit.in conf.cu prev.art.84-88 din HG nr.925/2006.Gar.de particip.se constit.prin vir.banc.sau instr.de garant.(in orig.)emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig.prin dep.la cas.unitat.in numerar sau prin OP confirm. de banca emitenta.In cazul ofert.din cat.IMM, acestia vor face dovada prin prez.doc.prev.in Legea nr.346/2004, caz in care cuantumul gar.de particip.va fi de 50%(5, 091.93 RON)din cuantumul stabil.mai sus. Pt.aceasta tb.prez.o decl.pe proprie rasp.din care sa rezulte incadrarea in cat.IMM(art.3, 7 si 16 din Legea 346/2004)- Formu.nr.11.In cazul in care ofert.doreste sa constit.gar.de particip.in Euro, echiv.leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor(cu 5 zile inainte).Gar.de particip.se poate depune in contul: RO07TREZ7005005XXX002172 deschis la Dir.de Trez.si Contab.Publica a Mun.Bucuresti.Gar.de particip.se poate constit.?i prin dep.in numerar la cas.autorit.contract.Per.de val.a gar.de particip.egala cu per.de val.a ofert.-90 zile de la term.lim.de primire a ofert.In cazul dep.de of.in asoc.gar.de particip.tb.constit.in numele asoc.si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membr.grup.de op.ec.Gar.de particip.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in orig.si va fi insot.de trad.autoriz.in lb. romana.Model Scris.de Gar.Bancara de Particip.?Form.nr. 12
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna exec.este de 5% din val.fara TVA a contr.si se constit.conf.art.90 din HG 925/2006 prin instrum.de garant.emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig.care devine anexa la contr.Daca gar.de buna exec.este redusa ca val.ea poate fi constit.si prin dep.la cas.ANAR, sau vir.in cont.de gar.RO07TREZ7005005XXX002172, deschis la Dir.de Trez.si Contab.Publica a Mun.Bucuresti.In cazul ofert.din cat.IMM gar.de buna exec.se constit.in proc.de 50% din cuantumul preciz.in doc.de atrib.Gar.de buna exec.se va elib/restit.in cel mult 14 zile de la data indepl.de catre contract.a oblig.asum.prin contr.resp.daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Autorit.contract.are dreptul de a emite pretentii asupra gar.de buna exec.oricand pe parcursul indepl.contr.in limita prej.creat, daca contract.nu isi indepl.oblig.asum.prin contr.Model Scris.de Gar.Bancara de Buna Exec.- Form.nr.10
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a nr.1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: Completare: Formular nr.1+Formularul 1A;Cerin?a nr.2-Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)-Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr.2);Cerin?a nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 - Formular nr.3-Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerin?a nr.4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta-Conflictul de interese- Cerinta obligatorie: Completare: Formular nr.4.Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre tertul sustinator.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul: -Vasile Pintilie, Ovidiu Gabor, Dumitru Dumitru, Sorin Randasu , Vasile Ofimias, Mihai Chelaru , Mihaela Chelmu, Catalin Caluian, Olga Vasilescu, Dragos Cazan, Monica Mainerici, Mariana Lupu, Mihai Dumitru, Dana Sacuiu, Carmen Hamchevici, Ioana Poenaru, Serban Iliescu, Adrian Vladucu, Constanta Moldovan, Ileana Cheveresan, Marian Manta, Gabriela Ciocan, Marin Marin, Elena Slavescu, Mirela Neagu, Talau Marin, Petcu Adriana, Tuchiu Elena, Rusu Neaga, Marinescu Silvia, Paunescu Costica, Craciun Mary, Ionica Daniela, Tolos Stefan, Croitoru Ruxandra, Vladescu Daniela, Costin Cocea, Marian Godea, Marin Petrus, Dragos Stefan Francu, Mihail Mircea Predescu, Inocentiu Albu, Ciprian Iustinian Bazga. Cerinte obligatorii: - Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr.1:1.Decl.priv.lista princip.livr.similare efect.in ultimii 3 ani, continand val., per.de livr, benefic, indiferent daca acestea sunt autorit.contract.sau clienti privati-Form.nr.6;2.Exp.sim.: Se sol.prez.unui doc/doc-te, contr/contr-te, PV de receptie/PV-le de receptie care sa confirm.furniz.de prod.sim.in val.de minim 509, 193.52 RON (112, 903.22 Euro) fara TVA. Echiv.leu/euro s-a facut pt.un curs euroinfo val.la data de 11.12.2012(1 euro=4.51 RON).Doc.de confirm: compl: Form.nr.7;
-certific/documente emise de princip.benef., clienti privati sau autorit.contract;Certific./documentele tb.sa fie datate, semnate in clar si fara presc.si tb.sa contina inf.priv.ob.contr, duratei acestuia si pretul platit pentru prod.furniz., Informatii privind subcontractantii : Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.-Se va completa Formularul nr. 13, semnat de catre ofertanti precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Nota: Atentie! Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru furnizarea produselor. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul? Standarde de asigurare a calitatii : Documente de confirmare: - Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001:2000, sau certificat echivalent .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania Bulgaria)
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 08:40