Achizitie publica - Furnizare 3 (trei) autoturisme transport persoane cu 5( cinci) locuri
Detaliu pentru invitatia numarul 336585
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336585/03.10.2012
Denumire contract: Furnizare 3 (trei) autoturisme transport persoane cu 5( cinci) locuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Camelia Mirela Trandafir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare 3 (trei) autoturisme transport persoane cu 5( cinci) locuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Autoturisme transport persoane tip Berlina
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare lot 1 = 3.800 leiGarantie de participare lot 2 = 2.640 lei- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน alin. 1 lit.a) din OUG 34/2006 suma de 1900 lei pentru lotul 1, respectiv 1320 lei pentru lotul 2.-Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formularul 10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul R.A. A.P.P.S. in care se poate vira garantia de participare este : RO54RNCB0082005021380001, BCRsuc. Unirea, CUI RO 2351555Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Se va completaformularul F1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata - Se va completaformularul F 2. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completaformularul F 3.4)Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.- Se va completaformularul F4.5)Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 1din OUG 34/2006 - Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: R.A.AP.P.S. Georgian Gabriel Surdu ? Dir. General; Emilia Serban- Dir. Economic; Cristian Sebastian Mihai ? Dir. Juridic, Radu Munteanu - Director Executiv Directia Logistica ?Administrativ, Mirela Tincu ? Sef Birou Avizare Legislatie, Camelia Trandafir ? Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii, Petrescu Monica ? Sef Birou Intocmire Documentatii. 1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - copie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul??. Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul original/copie legalizata.2)Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informasii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in lei sau echivalent in euro la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii respectivi. - Se va completaformularul F6., Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organismele abilitate - se vor prezenta in copie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul??.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. - Se va completaformularul F7 + anexa, Se va prezenta 1 recomandare, de la un beneficiar caruia le-au fost livrate produse similare cu cele cerute in actuala documentatie.-copie, conforma cu originalul., -Intrucat achizitia vehiculelor se face in cadrul , ,Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2012?? folosindu-se in acest scop tichetele valorice obtinute prin casarea vehiculelor uzate, vor fi acceptati la procedura numai producatorii inscrisi in , ,Lista producatorilor acceptati in Programul de stimulare a innoirii parcului auto national pe anul 2012??aflata pe site-ul Administratiei Fondului de Mediu www.afm.ro Certificat de management al calitatii SREN ISO 9001-2008 sau echivalent - Copie conforma cu originalul dupa respectivul certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 13:14