Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare 55 buc ciocane pneumatice de abataj / 1 buc ciocan pneumatic greu de abataj


Detaliu pentru invitatia numarul 355949
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 355949/21.11.2013
Denumire contract: furnizare 55 buc ciocane pneumatice de abataj / 1 buc ciocan pneumatic greu de abataj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104, persoana de contact: Elisabeta Pogocsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Timisoara, nr.2, Petrosani, jud. Hunedoara, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 0254541460, fax: +40 0254506104, persoana de contact: Crimu Elena Luminita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare 55 buc ciocane pneumatice de abataj / 1 buc ciocan pneumatic greu de abataj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ciocanele pneumatice de abataj sunt utilaje de mica mecanizare folosite in abatajele din subteran; acestea sunt destinate dizlocarii si fragmentarii rocilor sterile si a carbunelui.Descrierea detailata a acestora este prezentata in caietele de sarcini (pe fiecare lot) anexate prezentei.
II.1.6) CPV: 42651000-4 - Unelte manuale pneumatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 555 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.garantiei de participare: 2751, 10 lei/lot 1; 100 lei/lot 2; Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitati de constituire (pt. garantii in valuta data echivalentei in lei la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor); a)virament bancar, in contul nr.RO53CECEHD0130RON0574338 deschis la CEC Bank Deva; b)instrument de garantare, emis confom legii de o soc.bancara sau de asigurari, in original.Daca documentul este emis de o banca sau o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata (formular 1?model de scrisoare de gar. de part.) pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf.anexei 1 sau 2 la lege, operatorii economici pot beneficia de reducere cu 50% a valorii gar.de part. Daca se prezinta o asociere de operatori economici, pt.a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Gar.de part.trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii gar.de part.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta (AC) are dreptul de a retine gar.de part., ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in per.de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in per.de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per.de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Restituirea gar.de part.se face cf.prev.art.88 din HG 925/2006 corelat cu art.278 ind 1 din OUG 34/2006 (daca e cazul).Pt lot 1-Daca operatorul ec.depune contestatie si CNSC respinge pe fond contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, AC va retine din gar.de part.a ofertantului contestatar, suma de 1375, 55 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis conform legii de o societate bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea acesteia trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului (formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie); b)daca partile convin, pt lotul 1, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? conform art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011; pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, operatorii economici pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de operatori economici, pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 2.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 3.1. (de catre ofertant/ofertant asociat).Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 4.1 (de catre ofertant/ofertant asociat). Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul (formularul 4.2).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: - Ing. Andronache Daniel Costel ? Director General- Ing. Sandru Florian Ioan ? Director General Adjunct Divizia Energetica- Ing. Giurgiu Vasile - Director Comercial- Ec. Ciobanu Maria ? Director Economic- Ing. Dragoi Nicolae ? Director General Adjunct Divizia Miniera- Ec. Pogocsan Elisabeta ? Sef Serv. Achizitii- Ing. Utu Victor ? Sef Birou Contracte Vanzari- Jr. Paciu Gabriela ? Sef Serv. JuridicValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al CEH-SA .Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se completeaza conform formularului 5.5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie se completeaza conform formularului 6.Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.3.b), pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie se completeaza conform formularului 7. Pentru persoane juridice si fizice romane : - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine : - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romanaIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2012, Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm incheiat ? daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati, Documente ce fac dovada posibilitatii de folosire in subteran, in medii potential explozive grizutoase emise de un organism notificat in Uniunea Europeana, conform prevederilor Directivei ATEX 94/9/CE a Parlamentului European sau a HG 752 din 14 mai 2004., 2. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm ? daca este cazul 1. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer