Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare 6000 ghiozdane echipate cu cate un set minim de rechizite pt elevii clasa I


Detaliu pentru invitatia numarul 311988
Autoritate contractanta
JUDETUL ARGES
Cod de identificare fiscala: 4229512
Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti
Telefon: 0248220075
Fax: 0248220137
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: furnizare 6000 ghiozdane echipate cu cate un set minim de rechizite pt elevii clasa I
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizarea unui numar de 6000 de ghiozdane echipate fiecare cu cate un set minim de rechizite fiecarui copil din judetul Arges, inscris in clasa I, in anul scolar 2011-2012, conform Programului ?Primul Ghiozdan? lansat de catre Consiliul Judetean Arges, aprobat prin Hotararea nr.144/01.08.2011 a Consiliului Judetean Arges
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 08.09.2011 08:25)
Data publicarii: 25.08.2011 12:29
Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Consiliului Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr.1, mun. Pitesti, jud. Arges, cam 22
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2011 09:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala mare de sedinte a Consiliului Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr.1, mun. Pitesti, jud. Arges, parter
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 241, 935.48 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Inf gen ofertant;
-Decl priv sit pers a op ec(neincadr in art.180 si 181 din OUG 34/2006);
-Certif de atest fisc;
-Cazier fisc;
-Decl priv calit de particip la proced;
-Decl pe prop rasp-particip la proc este în concord cu reg de concurenta;
-Decl priv neîncadr în sit prev la art. 69¹
-OUG nr.34/2006;
-Cazier jud;
-Certif constat-ORC;
-Certif inreg(CUI);
-Bil contab 2010;
-Decl priv cifr de afac- medie pe ultim 3ani-media anualape ultim 3 ani = 300 mii lei;
- List princ livr de prod ultimii 3 ani;
-Exp simil: - un contr furniz prod simil-val min 30% din val estim a contr , max.5 contr furniz prod simil, care cumulateval= min 50% din val estim a contr ;
-Recomandafer contr prez la exp simil;
-Decl. ref la echip tehn si la masuri aplic pt asig calitatii;
-Inf. refla pers/org. tehn de spec, sau al carui angajam de partic a fost obtinut, in spec. pt asig control calitatii;
-Listcu subcontr si spec acestora, Acord de subcontr
-gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro-garantia de participare: 4500 lei-garantia de buna executie: 5% din valoarea, fara TVA a contractului;
-garantia produselor: 12 luni.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: In conformitate cu prevederile art.209 alin. 1 lit. d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer