Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare 75 calculatoare cu monitor, licenta windows si office de ultima generatie.


Detaliu pentru invitatia numarul 344578
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 344578/01.04.2013
Denumire contract: Furnizare 75 calculatoare cu monitor, licenta windows si office de ultima generatie.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: +40 3180336, Fax: +40 3180336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 3180336, fax: +40 3180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA SECTORULUI 3, STR.PARFUMULUI NR.2-4, SECTOR 3, CAMERA 34, ETAJ 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (PRIMARIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare 75 calculatoare cu monitor, licenta windows si office de ultima generatie.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 75 calculatoare cu monitor, licenta windows si office de ultima generatie
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.300, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2.685, 48 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 278ยน din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Art.86 alin (6) din HG 625/2006 ? In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor?. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in EURO se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA . Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restiuirea garantiei de buna excutie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind situatia personala a operatorului economic - formular atasat;2.Cazier fiscal (valabil la data limita de depunere a ofertelor;Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular atasat;4.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010)- formular atasat;5.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - formular 4, persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: ROBERT SORIN NEGOITA, IRINA SOROCEANU, OLGA COJOCARU, PIRVU RAZVAN, CALINA SORESCU, STAN RALUCA, CAMELIA AVRAMESCU, ROXANA CARSTEA, MITACHE CONSTANTIN, TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN, CORALIA FILIP, MARIA DRAGHICI, OLIMPIA STANCA, NICOLETA PLACINTE, EMILIA CARABULEA, RAZVAN MANEA, CRISTIAN OPREA.Prezenta declaratie se va prezenta de catre toti operatorii economici participanti la procedura de achizitie publica.6.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.7.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.8.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificatele se vor prezenta pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului. a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, astfel incat informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b)Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani si care sa fie de cel putin 530.000, lei, echivalent in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010 1 euro = 4, 2099, 2011 1 euro = 4, 2379, 2012 1 euro = 4, 4560, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumulare) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse .In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatoruleconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din parteaacestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Informatii privind asocierea In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Capacitatea economica si financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), - Ofertantul ? leaderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere. In lista vor fi inclusi toti asociatii. Fiecare asociat va completa cu propriile date Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoareva legaliza la notariat asocierea printr-un contract scris semnat de partileasociate, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat beneficiarului, inainte de data semnarii contractului, Experienta similara - Experienta similara se va demonstra prin prezentareaa cel putin unui contract de furnizare de produse similare- maxim doua contracte de furnizare de produse similare (se vor prezentadocument/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse), care sa indeplineasca cerinta de experienta similara solicitata, dupa caz., Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a unui contract de furnizaresimilar ca natura si complexitate cu cel descris in Caietul de sarcini maxim 2 contracte, cu o valoare totala egala sau mai mare de 268.000, 00 lei fara TVA., Prezentarea in copie conforma cu originalul cel putin a unuidocument/contract/proces-verbal de receptie/recomandare/certificatconstatator. Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiiilorcontractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art.971 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se vaprezenta in copie stampilata si scris conform cu originalul., Recomandarea din partea beneficiarului, inregistrata si datata, trebuie sacontina date despre numele beneficiarului, denumirea produsului, modul deindeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractuluirespectiv, dupa caz., d) Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevanteDe exemplu: - raport de incercari eliberat de Centrul National pentru Incercarea si Expertizarea Produselor, rapoarte de conformitate, rapoarte de evaluare, rapoarte de incercari, certificate de calitate, certificate de conformitate, declaratii de conformitate in raport cu un standard relevant, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - operator calculator electronic si retele;
- programator de sistem informatic;administrator baza date.In cazul personalului de specialitate solicitat, ofertantii vor prezenta contractele individuale de munca/contracte de colaborare sau echivalent, iar in cazul programatorului de sistem informatic ofertantii vor prezenta si atestatul profesional/diploma privind specializarea acestuia.Se va accepta prezentarea angajamentelor prevazute de art. 188 alin. (2) lit. c) din OUG nr. 34/2006., Se solicita o declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar pentru montarea/instalarea/punerea in functiune/service (in perioada de garantie) a produselor (echipamentelor) achizitionate. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau alt echivalente, pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.- se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate peseriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conformecu seriile de standarde Europene privind certificarea. Se accepta certificateechivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer