Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare a fructelor (Mere) ce se acorda gratuit elevilor din clasele I- VIII -invatamantul de stat si privat autorizat/ acreditat de pe raza municipiului Brasov.


Detaliu pentru invitatia numarul 329596
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 329596/14.06.2012
Denumire contract: furnizare a fructelor (Mere) ce se acorda gratuit elevilor din clasele I- VIII -invatamantul de stat si privat autorizat/ acreditat de pe raza municipiului Brasov.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268474260, persoana de contact: SZIKSZAI BELA si GODRI ANNA MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria municipuiului brasov , sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare a fructelor (Mere) ce se acorda gratuit elevilor din clasele I- VIII -invatamantul de stat si privat autorizat/ acreditat de pe raza municipiului Brasov.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile care fac obiectul achizitiei sunt servicii de furnizare a fructelor proaspete (Mere) ce se acorda gratuit elevilor din clasele I- VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/ acreditat de pe raza municipiului Brasov.
II.1.6) CPV: 03222320-2 - Mere, pere si gutui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 359, 201.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Garantia de participare in valoare de :7184LEI sau 3592 LEI pentru IMM, -prin completarea Formularului 18, constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 , autoritatea contractanta varetine din garantia de participare a contestatorului valoare de 3592 LEI .Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
DA: in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform optiunilor art. 90 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contul in care se va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului, se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont la dispozitia Autoritatii contractante. - Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 -Formularul cu numarul 2.Aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul .2.Declaratie pe proprie rasundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 formular 3. Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c ^1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator , daca este cazul .3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr. 116. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 3BInformatii despre persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Dl. Primar George ScripcaruDl. Viceprimar Adrian GaborDl. Viceprimar Gantz Miklos SandorDl. Director Executiv Attila RadnotiDirector Executiv Adjunct - D-na Liliana HorgaSef Serviciu Achizitii Publice - D-ra Isabella MarasescuSef Serviciu Investitii - D-na Lidia BulgareaSef Serviciu Contabilitate - D-na Claudia RaduSerf Serviciu Buget : D-na Maria OpreaSef Birou Contencios - D-na Valeria MavrodinSef Serviciu Autorizari Constructii-D-na Maria DumitrescuAdministrarePatrimoniu si Urbanism Comercial- sef serviciu Loga MugurConsilieri Godri Anna Maria, Szikszai Bela.LISTA CONSILIERI LOCALI: 1. GABOR ALEXANDRU-ADRIAN2. HATHAZI LADISLAU3. GANTZ MIKLOS-SANDOR4. TARBA MIHAIL5. KRAILA VASILE6. TOP FERGHETE CARMEN-FLORIANA7. CHIRICHES ANDREI-CRIPRIAN8. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN9. IONESCU LUCIAN10. SERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAI11. MIHAI COSTEL12. RATA IONEL-MIRCEA13. MANOLACHE STELIAN14. CHICIUDEAN TEODOR15. FELEGEAN ELENA-DANIELA16. TANASE GHEORGHE17. JICA RADU18. IONESCU MANIELA-CARMEN19. ATOMEI ADRIAN20. URSE GABRIELA21. DAVID MIHAI CIPRIAN22. RAHOTA DRAGOS IULIAN23. GHIRDA MIHAI-IOAN24. GURGU MINERVA25. LUPU LIVIU26. GABOR IMRE27. SZENTE LADISLAU Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor- original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. ; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.Lista cu principalele furnizari de mere efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, cantitati, perioade de furnizare , beneficiari (autoritati contractante sau clienti privati)., B.Experienta similara - maxim 3 contractesau parti relevante ale acestorcontracte de furnizare /documente / procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea de produse similare - mere -a caror valoare cumulatasa fie de minim 100.000 lei fara TVA, insotite de recomandari din partea beneficiarilor., C.Declaratie referitoare la autovehiculele si utilajele, spatiile de depozitare , de care ofertantul poate dispune sub orice forma, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se solicitaminim 4mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folositein cadrul contractului., D.Declaratie privind numele si adresa producatorului de unde urmeaza sa se furnizeze merele, soiul, categoria si greutate medie/ buc., E.Declaratie privind data obtinerii buletinelor de analiza privind continutul reziduurilor de pesticide si metale grele, pentru loturile de mere din care urmeaza sa se faca livrarile, care trebuie sa fie emise inainte de inceperea distributiei. Buletinele de analiza pentru loturile de mere aferente trebuie sa fie emise de laboratoare nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISO EN 17025, conform Ordin nr. 155/2011 privind modificare anexei la Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 85/2010 privind aprobarea Specificatiilor tehnice pentru procedurile de atribuire a contractelor de furnizare a fructelor in scoli, F.Informatii referitoare la personalul de conducere si celresponsabil de derularea contractului , de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant si carnetele de sanatate ale acestora vizate la zi. Certificat SR EN ISO 9001 /2008 sau echivalent.Ofertantul va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, un Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine conform ISO
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin descarcarea documentatiei din SEAP , prin descarcarea fisierelor se va accesa : http: // www.certsign.ro /certsign/produse /siguranta-documentelor/shellsafe-verify
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer