Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare a unei autospeciale 4 x 4 pentru deszapezire si interventie pe timp de iarna


Detaliu pentru invitatia numarul 340594
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 340594/06.12.2012
Denumire contract: Furnizare a unei autospeciale4 x 4 pentru deszapezire si interventie pe timp de iarna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, judetul Hunedoara , Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254210072, fax: +40 254210072, persoana de contact: Radu Petru Dorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Deva , Piata Unirii nr. 4, Deva, judetul Hunedoara , Romania , Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare a unei autospeciale4 x 4 pentru deszapezire si interventie pe timp de iarna
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unei autospeciale4 x 4 pentru deszapezire si interventie pe timp de iarna
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 296, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 5.935, 48 lei .Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare prin virament bancar se poate depune in contul RO 83 TREZ 366 5006 XXX 000 122.Se va prezenta formularul nr.01 daca se prezinta instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari . Pt. persoane fizice/juridice straine garantia de participare se va calcula la cursul B.N.R. leu / euro urmator :1Euro = 4, 5089 lei la data de 28.11.2012Conform ART. 278^1 din OUG 34 / 2006 In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;d) intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv - 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei;e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv - 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.001 lei;f) peste 4.200.000.001 lei - 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract . Garantia de buna executie reprezinta 10 %din valoarea contractului fara T.V.A. Daca ofertantul este IMM, in conform. cu legea nr. 346/2004, cu modif. si complet. ulterioare, acesta va beneficia de reducere cu 50%a garantiei de buna executie.Ofertantul care prezinta Garantia de buna executie redusa cu 50 % prezinta dovada ca este I.M.M.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea, se va prezenta in originalcu numele , semnatura , stampila , data2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006se va prezenta in originalcu numele , semnatura , stampila , data3)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006se va prezenta in originalcu numele , semnatura . stampila , data.Declaratia se va prezenta si de subcontractant cat si de tertul sustinator ( dupa caz).Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt :1 -Primar Petru Marginean , 2 ? Viceprimar Mos Ovidiu , 3 ? Viceprimar MariusSurgent Gheorghe, 4 ? Director Tehnic Ludovic Szots , 5 ? Director Economic Nicula Viorica , 6 - Administrator Public Mihai Mica , 7 - Sef serviciu Investitii, Achizitii Cosmin Vasile , 8 ? Consilieri locali : Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu-Mircea, Chisota Roxana Axenia, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Morar Nicolae Marcel , Muntean Marian , Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan , Takacs Iosif, Tonea Vasile, 9 ? Comisia de evaluare : Radu Petru Dorin , Mihaiescu Mircea Marius , Mircea Davidescu , Adrian Stanescu , Vasiu Tiberiu , Ciprian Rachita , Arcan Ovidiu , Mihaiela Petrica .4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - se va prezenta in original cu numele, semnatura , stampila , data5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va prezentain originalcu numele , semnatura , stampila , data. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.6) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.7) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca firma are ca obiect de activitate comercializarea autovehiculelor cu masa mai mare de 3, 5 tone , carese va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul ? . Informatiilecuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale , actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . Pentru persoane juridice/fizice straine prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani , sa fie minim de 500.000, 00 lei, fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Pentru experienta similara ofertantul va prezenta obligatoriu dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a maxim 2 ( doua ) contracte de furnizare autospeciala similaraobiectului achizitiei publice a caror valoare sa fie cel putin 296.000 lei fara T.V.A.. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea in copie conforma cu originalul a urmatoarelor documente : -Copii ale paginilor relevante(denumire contract, denumirea. partilor , valoarea si durata contractului) din contractele prestate, - Copie Proces Verbal de receptie . Pentru persoanele fizice / juridice straine valoarea experientei similare se va calcula la cursul mediu anual al B.N.R. astfel : -anul 2009:4, 2373 lei , anul 2010 :4, 2099 lei , anul 2011:4, 2379 lei ., Sustinere din partea unui tert ( daca este cazul ) . In cazul in care ofert/candid isi demonstr capacit tehnica si prof. invocand si sust. acord, in conformitate cu prev alin. (1), de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sust. de care benef, de regula, prin prez unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz candid/ofert resursele tehnice si profes invocate. Persoana care asig sust tehn si profes nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proc de atrib, conf preved art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." Pentru a-si demonstr sit pers. persoana care asig susti trebuie sa prez: Decl.pe propr raspundere privind eligibil, Decl.privind neincadr in prev. Art.181 lit. a), c^1) si d)., Acord de asociere ( daca este cazul ), Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora( daca este cazul ) Se prezinta Acord de subcontractare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 07:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer