Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE A UNUI ASCENSOR TRANSPORT PERSOANE, FURNIZARE , CU INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE.


Detaliu pentru invitatia numarul 336042
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE EVIDENTA A PERSOANELOR TIMIS
Numar invitatie: 336042/25.09.2012
Denumire contract: FURNIZARE A UNUIASCENSOR TRANSPORT PERSOANE, FURNIZARE , CU INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE EVIDENTA A PERSOANELOR TIMISCod fiscal: 17182853, Adresa: str. FRANTZ LISZT NR.13, Timisoara, Telefon: 0256.203228, Fax: 0256.203228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. FRANZ LISZT NR.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300081, telefon: +40 356455455, fax: +40 256203228, persoana de contact: RADU SOVARI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. FRANZ LISZT NR.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300081, telefon: +40 356455455, fax: +40 256203228, persoana de contact: RADU SOVARI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE A UNUIASCENSOR TRANSPORT PERSOANE, FURNIZARE , CU INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune furnizarea unui ascensor de persoane si include obligatoriu: lucrarile de montaj si instalare necesare, efectuarea de probe, lucrarile de autorizare I.S.C.I.R. si punerea in functiune a ascensorului.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare este de 4.032 Lei.2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.3) Garantia de participare se poate constitui, conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006: a) prin virament bancar in contul: RO74TREZ6215010XXX006778 deschis la Trezoreria MunicipiuluiTimisoara, CIF 17182853, in favoarea Autoritatii Contractante.b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si prezentat in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 1-Scrisoare de garantie bancara.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este de 2016, 13lei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90 din H.G. Nr. 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executiese constituie prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie, se va utiliza Formularul 2 - Scrisoare de garantie bancara de buna executie.Garantia de buna executie se va elibera in conditiile art. 92, alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formular 3-Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2.Formular 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioara celei la care se depun ofertele, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioara celei la care se depun ofertele, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.5. Formular 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Formular 6-Certificat de participare cu oferta independenta7. Formular 7-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006. Acest document se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de deciziela nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilorart. 691 din O.U.G. nr.34/2006 : a) persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Stefan Frasia - Director Executiv- Eugen Marza - Sef Serviciu- Radu Sovari -Sef Birou- Delia Fenyvesi - Oficiu Juridicb) persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: - Eugen Marza - Sef Serviciu- Liliana - Elena Neiszt- Sef Serviciu- Radu Sovari -Sef Birou- Gabriel Rosu - Sef Compartiment- Marius Cheresi - Sef Compartimentc) persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publicasunt cuprinse inANEXA NR.1 atasatala documentatie.Note : - Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.(3)- Formularele solicitate trebuie completate si prezentate, in original, in conformitate cu modelele din Sectiunea - Formulare, semnate si stampilate de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.(4)- In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, cu exceptia Formularului 4 prezentat doar de lider.(5) Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de ONRC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei), din care sa rezulte: obiectul de activitate, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca operatorul economic nu se afla in incapacitate de plata.Documentul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, caz in care in etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentareadocumentului in original pentru conformitate.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.Nota: 1) Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minim400.000 LeiSe vor prezenta bilanturile contabile pentru exercitiile financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv: 2009 ? 4, 2373; 2010 ?4, 2099;2011 ?4, 2379.Daca nu este posibila prezentarea bilantului pentru anul 2011, acesta nefiind inca vizat si inregistrat de organele competente, operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare (de exemplu, raportul anual alcenzorilor, raportul de audit financiar si contabil, scrisori de bonitate etc.).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, insotita de cel putin un document prin care sa se confirme livrarea si montarea de ascensoare, valoare sa fie de: 200.000 Lei.Cerinta nr. 2Declaratie privind personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut de catre ofertant, insotita de CV-uri, copii atestate tehnico-profesionale si copii ale contractelor de munca, sau ale angajamentelor de participareCerinta nr. 3Lista subcontractantilor si specializarea acestoraCerinta nr. 4Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In cazul desemnarii ofertei comune castigatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita legalizarea asocierii. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, privind sistemul de management al calitatii, pentru furnizarea si montarea de ascensoare, emis de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer