Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare absorbante igienice si tampoane


Detaliu pentru invitatia numarul 343246
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Numar invitatie: 343246/28.02.2013
Denumire contract: furnizare absorbante igienice si tampoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, etaj III, secretariatul institutiei, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 241480851, fax: +40 241694137, persoana de contact: Ciprian Calut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr. 22, etaj III, sala de sedinte, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Romania, cod postal: 900665,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare absorbante igienice si tampoane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare absorbante igienice si tampoane. Valoarea minima de 193.565, 48 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua oferte) respectiv contravaloarea produselor pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima de 260.982, 84 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Conform art.6 alin.3 din HG nr.925/2006 contractul se poate prelungi pentru primele 4 (patru) luni ale anului 2014.Optiuni: posibilitatea prelungirii valabilitatii contractului, conform art. 6 alin.3 din HG nr.925/2006
II.1.6) CPV: 33771100-6 - Absorbante igienice sau tampoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 565.48 - 260, 982.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 3.871, 30 lei;se va constitui prin virament bancar in contul nr.RO81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trez Cta ori prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conf cu art.86 alin(1) din HG nr.925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin(3) din HG nr.925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare(in original)se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In conf cu prev art.87 din OUG nr.34/2006: (1)Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Conformart. 278^1 din OUG nr.34/2006 alin.1 lit.a) se va retine 1.935, 65 lei.Pentru situatia in care garantia de participare se va constitui in valuta se va face la cursul de schimb RON/valuta comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind eligibilitatea, art. 180Prezentarea Formularului 3, valabil pe perioada de valabilitate a ofertelor.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006vor trebui prezentate si de catre ofertant, tert sustinator sau asociat, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/20061. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restante la data de 25 ale lunii anterioarelunii in care se deruleazaprocedura.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2. Pentru persoanele juridice straine: - declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 completata in conformitate cu Formularul 4 - orice documente edificatoare pentru demonstrarea eligibilitatii - eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se desfasoara procedura de achizitie. Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificarea obligatiilor de plata sus mentionate trebuie sa fie corelate cu termenul legal conform prevederilor legale in vigoare, din tara in care este stabilit ofertantul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator sau asociat, daca este cazul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.III. ?Certificat de participare cu oferta independenta?Completarea si prezentarea Formularului 5IV. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 6. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic - Carmen Chila; Director Gen. Adj. Stefanica Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serviciu Contabilitate - Zoica Stamule, Sef C.P.T.S.S.M.- Tutuianu Catalin; alte persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Biroul achizitii publice: Barda Iuliana Nicoleta, Iliev Ionut, Galea Laura Alexandra; Compartimentul Juridic Contencios: Nicolae Laura, Sirbu Cristina, Toma Elena; Serviciu Contabilitate: Alina Miculschi; Centrul Patrimoniu Tehnic, Sanatate si Securitate in Munca: Tudoran Corina, Ciuceanu Mariana.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, respectiv consilierii judeteni, sunt urmatorii: Albu Ioan, Anghel Panait, Bedivan Dumitru, Carp Doina-Eufrosina, Crusoveanu Maria, Darie Gheorghe-Cristian, Dragomir Nicolae-Cristinel, Dumitrache Ion, Florea Dumitru, Fronescu Nicolae-Stelian, Ioana Elena, Magiru Maria, Marin Laurentiu-Marius, Marcus Ioan, Memis Baiazid, Mihaesi Gheorghe, Mocianu Sorin, Munteanu Petrica, Osman Fedbi, Panait Cornel, Peride Niculae, Prodan Ecaterina, Silaghi Eugen, Teodorescu Atanasie, Tutuianu Horia, Ulmeanu Ciprian-George, Constantin Florian, Fintina Ionut, Gavrila Florin-Tudor, Gheorghe Corina, Mandila Gheorghe, Sponte Adrian-Doru, Mascas Alexandru-Gabriel, Radu Ion, Slabu GheorgheNota: Declaratia va fi completata de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.V. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului 7 de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul. I. Certificat constator emis de ORC (in orginal/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta. Documentele solicitate vor fi depuse de ofertant, sau ascociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, daca este cazul.II. Pentru persoane juridice/fizice straine autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) de minim: 300.000 lei, de catre ofertant, asociat sau tert sustinator, daca este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clien?i privati., Dovada indeplinirii a cel putin un contract care include produse similare, Declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii. Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la echipamentele, utilajele, instalatiile de care poate dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent, in domeniul aferent contractului valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer