Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare accesorii de birou,articole marunte de birou.articole de papetarie si alte articole din hartie


Detaliu pentru invitatia numarul 320520
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SIBIU
Numar invitatie: 320520/21.02.2012
Denumire contract: Furnizare accesorii de birou, articole marunte de birou.articole de papetarie si alte articole din hartie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SIBIUCod fiscal: 9753096, Adresa: JUD. SIBIU, LOC. SIBIU, STR. MITROPOLIEI, NR. 2, Sibiu, Telefon: 0269232066, Fax: 0269232575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. SIBIU, LOC. SIBIU, STR. MITROPOLIEI, NR. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550179, telefon: +40 269236955, fax: +40 269236955, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SIBIU, STR.MITROPOLIEI NR.2, JUD.SIBIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare accesorii de birou, articole marunte de birou.articole de papetarie si alte articole din hartie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de produse descrise ca accesorii de birou, articole marunte de birou, articole de papetarie si alte articole din hartie pentru Centrele de Plasament si sediul central din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului
II.1.6) CPV: 30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.garant. de part.este de 2600 lei.Gar.de part.se const.in lei.Per.de valab. a garant. pentru part. treb. sa fie cel putin egala cu per.de valab.a ofert.Mod.de const.a garant.pentru part. la ofert.: -Instr.de garant. emis in condit.legii de o societ. banc. sau soc. de asig., in fav. autorit. contr.Scris.de garan.va fi elib. de o banca/socie.de asig. cu sed. in Romania si se va dep. in orig.;in caz. scris. de gar.emise de o banc./soc.de asig.din str.., se va prez. in anexa trad. autoriz.si autentif. not. a acesteia.-OP vizat de banca, Cont. pentru gar.de part. la licit. al DGASPC Sibiu deschis la Trez. Sibiu este: RO43TREZ5765006XXX000238Conf.art.86 alin.(4) dinHG 925/2006, "garant.de part.trebuie sa fie prez.cel mai tarz.la deschi. ofert."Nota: Gar.de part.depusa intr-una din form.solicit.va fi insot.de o decla.a ofert.in care preciz.si accept. ca suma de 2600 lei se poate ret.conf. prev.art 278^1 din OUG 34/2006, in sit.in care va fi resp. contes.de catre CNSC.Dov.const.garant. de part. treb. prez. astf.incat comisia de eval.sa poata const. indepl. acestei cer. fara a desch. plicul ext.Ofert.care vor const.gar. de part. conf.art.16(2) din Legea 346/2004 priv.stimul. Intrepri. mici si mijl., cu modif.si compl.ulter., vor face dov.ca sunt incl. in aceasta categ. si vor compl. o declaratie pe propria raspundere, aces. fiind prez. odata cu gar.de part.inainte de desch. ofert.Aut.contract.va excl. din prez. proc.de atrib. ofert.care la data si ora desch.ofert.nu va prez. dovada const. gar.de part.in forma, cuant.si per.de valab. solic.in prez. doc. de atrib.Mod. de restit.a gar.de part.Gar.de part. se rest.: -ofert. cast.: in cel mult 3 zile lucr.de la data const. garan.de buna exec.-ofert.necast.: dupa semn.contr.de achiz.publ. cu ofert. a carui ofert. a fost desemn.castig., dar nu mai tarz.de 3 zile lucr. de la data exp. per.de valab. ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10 %din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie conform art.90 alin.(1)din HG 925/2006scrisoarea de garantie este recomandabil sa fie emisa de catre o banca din RomaniaOper. econ. are oblig.de a const.gar.de buna exec.a contrac. inain. de semn.acest.prin scris. de garant. banc.Aut.contr. are drept. de a emite pret. asup.gar. de buna exec. in lim. prej.creat, daca oper. econ. nu-si indepl. oblig. asum. prin contr. de achiz. publ. de furn. Ant. emit. unei pret. asup. garant. de buna exec., achiz. are oblig. de a notif. acest luc. furniz., preciz. totod.oblig. care nu au fost resp.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006-Se va completa Formularul 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoziitiile art.181 din OUG 34/2006-Se va completa Formularul 2Certificat de atestare fiscala si Certificat de taxe si impozite locale sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun oferteleCertificat de participare cu oferta independenta-Se va completa Formularul 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-Se va completa FORM.4.Persoanele cu functie de decizie sunt Lupica Dana Marinela, Albinaru Maria, Vatasescu Daniela Elena, Floare Maria, Prodan Corina, Parola Nicolae.Decl. privind calitatea de participant la proc.-form.5 Certificatul constatator emis de ONRCOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip.livr.de prod.in ult.3ani.Decl.ref.la util., inst.si echip.tehniceLista cu subcontr.si specializarea acestoraMostre Certificat ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer