Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Accesorii speciale.


Detaliu pentru invitatia numarul 322234
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Jandarmeria Romana - U.M. 0260 Bucuresti
Numar invitatie: 322234/22.03.2012
Denumire contract: Furnizare Accesorii speciale.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJandarmeria Romana - U.M. 0260 BucurestiCod fiscal: 4192774, Adresa: Str. Jandarmeriei, Nr. 9-11, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.409.62.54, Fax: 021.319.14.13
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Accesorii speciale.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Accesorii speciale-Masti contra gazelor (cu pachet de decontaminare individual si cartuse filtrante pentru diferite noxe)
II.1.6) CPV: 35814000-3 - Masti de gaze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata fara T.V.A. a contractului de furnizare, respectiv2.620, 00 lei.Conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de 1.310, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO14 TREZ 701 5005 XXX000 141 deschis la Trezoreria Operativa a sectorului 1.- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % , respectiv 1.310, 00 lei.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006 si art. 278^1 lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieeste de 5% din valoarea fara T.V.A.a contractului de furnizare.1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.2. Forma de constituire a garantiei de buna executie: ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.3. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului de furnizare.4. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.1. Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularulnr. 1din Sectiunea IIIIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul nr. 2din Sectiunea III .Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie pe propria raspundere privind participarea laproceduraCompletarea Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularulnr. 12 din Sectiunea III .4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U. G. nr. 34/2006Completarea unei declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. ? Formularulnr. 13 din Sectiunea III.NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt: Seful unitatii ? CORCODEL MarianSef contabil ? Baltoiu TudoritaAdjunct al sefului unitatii ? JUNGHIE SanduSef birou Tehnic ? PREOTEASA DanielLucrator financiar ? BANESCU DanielaMaistru militar (sef atelier AGCh) ? PREDA MarianConsilier juridic ? BREBINARU Mihai Iulian CostelOfiter achizitii ? OPAINA Costel5. Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelorCertificat constatator (in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, (ex. -A.N.A.F.) eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat constatator (in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata locale (ex. - D.I.T.L.) eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentdin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: -In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ord. 509/2011, - cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.1.Certificat constatator privind obiectul de activitate.Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea/furnizarea produselor care fac obiectul procedurii.Documentul va fi depus in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?emis cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor .NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Documente privind forma de inregistrare.Persoane juridice /fizice straine.Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, Cerinta nr. 2Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica Lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani de produse care fac obiectul procedurii completarea formularului nr. 4 din Sectiunea III), Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii si asociatiiDeclaratie privind lista asociatilor si a subcontractatilor, completata de liderul asocierii (completarea formularului nr. 5 din Sectiunea III).Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului, Cerinta nr. 3Fisa/fise de informatii privind experienta similaraPrezentarea de recomandari (cel putin una) din partea unor beneficiari privind furnizarea de produse care fac obiectul contractului. Dovada livrarilor de produse similare (prima pagina a contractului, pagina cu semnaturi si pagina/anexa din care sa rezulte cantitatea contractata) in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 4Fotografii/descrieri, declaratii de conformitate.Operatorii economici au obligatia de a prezenta fotografii/descrieriale produsului ofertat..Fotografiile/descrierile prezentate in cadrul procedurii de achizitie, ca propunere tehnica vor fi insotite de declaratie de conformitate emisa de catre producator, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Prezentarea de certificateemise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de calitate, respectiv ISO 9001 sau similar, pentru ofertant, pentru activitatea de furnizare de produse ce fac obiectul contractului, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer