Achizitie publica - Furnizare ace medicale
Detaliu pentru invitatia numarul 338763
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338763/05.11.2012
Denumire contract: Furnizare ace medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: 318.05.11, Fax: 318.05.54
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 213141500, fax: +40 213141500, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI, SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, SERV. ACHIZITII, PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ace medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE ACE MEDICALE
II.1.6) CPV: 33141320-9 - Ace medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 122 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii SUUB ? RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.?Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot , fara TVAin cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei Fise de Date.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ? 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In conformitate cu art. 278^1 ? (1) ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului? si anume: 1%, din valoarea maximaestimata a fiecarui lot, pentru contracte a caror valoare este cuprinsa intre 63.000 lei si420.000 lei , din Anexa B.
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea contractului, prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- virament bancar in cont garantii SUUB ? RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trez. Sector 5;
- depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;Garantia de buna executie devine anexa la contract, conf. Art. 90 / HG 925 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare.b)retineri succesive a platilor partiale, caz in care operatorul economic are obligatia, in conformitatea cu prev. Art. 90 alin. (3), din HG 925/2006, modificat prin HG 1045, publicata in M.O.757 / 27.10.2011, de a deschide un cont la Trezorerie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Persoane cu functii de conducere: Manager: Conf. Dr. Florin Catalin Cirstoiu;Director Financiar ? Contabil: Ec. Liana SauleaDirector medical ? Prof. dr. Dragos VinereanuDirector Ingrijiri Medicale ? as.med. pr. Claudia DobreSef Serviciu Achizitii Publice ? Ing. Ec. Madalin NeculaCerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 5Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorCerinta nr. 2Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. valabil la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedicapacitatea economico-financiaraCerinta nr. 2Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 aniCerinta nr. 2In cazul existentei subcontractantilorPrezentarea urmatoarelor formulare: 1. Acord de subcontractare2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraCerinta nr. 3Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru toate loturile ofertate cu titlul gratuit, la data si oralimita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii , conform ISO 9001:2008, sau echivalent .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIRECT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 09:24