Achizitie publica - Furnizare acid clorhidric 32-33% si soda caustica ? lesie 48-50%
Detaliu pentru invitatia numarul 333762
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333762/16.08.2012
Denumire contract: Furnizare acid clorhidric 32-33%si soda caustica ? lesie 48-50%
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA situat in Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara. La deschidere pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare acid clorhidric 32-33%si soda caustica ? lesie 48-50%
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona 165 tone acid clorhidric 32-33%si 165 tone soda caustica ? lesie 48-50%
II.1.6) CPV: 24962000-5 - Produse chimice pentru tratarea apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.290 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de 2.145 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie nu trebuie sa depaseasca10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv cele care aproba bugetul din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? ing. Doru Visan, Director Economic ? ec. Ioana Arvunescu, Director Comercial ? ec. Eduard Mija, Sef Serviciu Aprovizionare ? ec. Fabiola Schmidt, Birou juridic ?cons. Jr. Ioan- Adrian Busoniu, Sef Serviciu Achizitii Publice ? ec. Cristina Pardos Schmidt.-prezentare documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale.Se vor prezenta ca documente edificatoare: a) certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidatb) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul localCertificatele mentionate la pct. a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, insotita de recomandari/acte constatatoare /alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse, care sa confirme livrarea produselor .Cerinta minima : Prezentarea cel putin a unui document /contract / proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de 2 documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea (si modul de indeplinire al contractului) de produse similare a caror valoare sa fie de cel putin 100.000 lei ., Cerinta nr. 2 : Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu executantul lucrarii, inainte de incheierea contractului aferent procedurii si in aceleasi conditii in care acesta va semna contractul cu autoritatea contractanta. Certificat privind standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene) care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru alasocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 14:43