Achizitie publica - Furnizare acumulatori pentru autovehiculele din dotarea D.G.P.M.B.
Detaliu pentru invitatia numarul 335674
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335674/19.09.2012
Denumire contract: Furnizare acumulatori pentru autovehiculele din dotarea D.G.P.M.B.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Politie a Municipiului BucurestiCod fiscal: 4221160, Adresa: Calea Victoriei nr. 19, Bucuresti, Telefon: 021/3131200, Fax: 021/3136161
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei, nr. 19, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030023, telefon: +40 213112021-23292/23233, fax: +40 213136161, persoana de contact: :Serviciul de Logistica - Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Victoriei, nr. 19, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030023, telefon: +40 213112021-23292/23233, fax: +40 213136161, persoana de contact: :Serviciul de Logistica - Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare acumulatori pentru autovehiculele din dotarea D.G.P.M.B.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare acumulatori pentru autovehiculele din dotarea D.G.P.M.B., in conditiile respectarii cerintelor din Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?Lotul 1 ? Acumulatori auto 12V x 66Ah242/175/190- 140 lei ;?Lotul 2 ? Acumulatori auto 12V x 70Ah278/175/190- 420 lei ;?Lotul 3 ? Acumulatori auto 12V x 80Ah278/175/190-80 lei ;?Lotul 4 ? Acumulatori auto 12V x 180Ah515/220/235 -36 lei ;?Cuantumurile garantiilor vor fi evidentiate distinct pentru fiecare lot in parte.?Perioada de valabilitate a garantiilor de participare : cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.?Modul de constituire a garantilor pentru participare : potrivit art. 86, alin. 1 din H.G.R. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta- model orientativ formularul P.?Potrivit art. 16 din Legea nr.346/2004 Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.?In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006.?Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.?Instrumentele de garantie de participare se inapoiaza participantilor necastigatori sau celor care nu s-au prezentat, dupa semnarea acordului-cadru cu ofertantul castigator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea - situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Formularul C ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314 /2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta4. Formularul D ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare .Toate formularelecompletate de operatorul economic vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru a dovedi indeplinirea conditiilor solicitate la punctele 5, 6 si 7 se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele solicitate la punctele 5, 6 si 7 sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;?Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.OBSERVATII: ?Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordurilor ? cadru .?Daca din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil si/sau are datorii acesta va fi exclus de la procedura, cu exceptia cazului in care : - datoriile inregistrate sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor; sau- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor legale.Persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Conducerea unitatii: Director General ? Cornel Ciocoiu, Adjunct al Directorului General ? Nelu Lupu, Contabil sef ? Laurentiu Ararau, Sef Serviciu Logistica ? Octavian BalanComisia de evaluare : Cirstea Adrian, Jingan Eduard-Nicolae, Constantin Andreea, Mihai Dorina, Gogioiu Constantin. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: ?Pentru persoanele juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate / administratori, precum si faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei .?Pentru persoanele fizice/juridice straine: - Documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.?Pentru persoanele fizice romane: - Autorizatie de functionare.?In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;?Documentele solicitate in cadrul acestei sectiunisunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Datele de identificare ale oferatntului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul mediu de schimb euro/lei comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv, astfel: ANUL CURS EURO2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei in euro vor utiliza cursurile de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (a se consulta in acest sens site-ul oficial www.ecb.int)., Verificarea capacitatii economice a ofertantului.Ofertantul va prezenta Bilantul contabil aferent anului 2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata, pentru conformitate cu originalul.Certificarea pentru conformitate va fi facuta de catre reprezentantul legal al ofertantului (sau semnatarul ofertei imputernicit de acesta) prin inscrierea pe fiecare pagina a mentiunii ?CONFORM CU ORGINALUL? insotita de semnatura persoanei respective.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 an, continand valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Certificate de calitate, ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate, pentru produsele ofertate, emise de organisme acreditate in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 10:32