Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare agenti diagnostici si tuberculine


Detaliu pentru invitatia numarul 334395
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Arges
Numar invitatie: 334395/28.08.2012
Denumire contract: furnizare agenti diagnostici si tuberculine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ArgesCod fiscal: 4122230, Adresa: Calea Campulung, nr. 4, Pitesti, Telefon: +40 248211199, Fax: +40 248212532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Campulung, nr. 4, Pitesti, Romania, cod postal: 117715, telefon: +40 248211199, fax: +40 248212532, persoana de contact: Eugenia Enache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: pITESTI sTR. Calea Campulung nr.4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare agenti diagnostici si tuberculine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va incheia un singur contract pentru ofertantantul desemnat castigator
II.1.6) CPV: 33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este : pentru lotul 1.= 891.00 lei pentru lot 2. =3250.00 lei;lot 3 = 250.00 lei;lot 4 = 6.00 lei;lot 5 = 20.00 lei;lot 6= 13.00 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(cont DSVSA Arges RO 33TREZ0465005XXX000154, Trezoreria Pitesti cod fiscal 4122230. Neprezentarea documentului prin care se atesta garantia de participare conduce la respingerea ofertei. modalitatea de constituire: garantia de participare se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, ordin de plata sau depunere numerar la casieria DSVSA Arges si trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara tva, si se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata( cont RO33TREZ0465005XXX000154 Trezoreria Pitesti COD FISCAL :4122230
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314/2010 se va completa (Formular B) din sectiunea modele formulare.- declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 - se va completa Formularul C din sectiunea modele formulare- ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006 cu modificarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, dupa cum urmeaza: Daniel Gelu Lupu, Eugenia Enache, Birloiu Ion, Sandu Cornel, Costea Dumitru, Ion Silvia, Musat Anca Mihaela.- completarea unor declaratii pe proprie raspundere se vor completa Formularele 12A si 12B din sectiunea modele formulare- sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - Certificat fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local, in copie lizibila ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat, , in copie lizibila ?conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - se va prezenta o descriere a activitatii societatii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3 ani . se vor prezenta in copie documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate , care confirm certificarea sistemului de management al calitatii, iso 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer