Achizitie publica - furnizare AGENTI GISGNOSTICI
Detaliu pentru invitatia numarul 353191
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353191/29.08.2013
Denumire contract: furnizare AGENTI GISGNOSTICI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ArgesCod fiscal: 4122230, Adresa: Calea Campulung, nr. 4, Pitesti, Telefon: +40 248211199, Fax: +40 248212532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Campulung, nr. 4, Pitesti, Romania, cod postal: 117715, telefon: +40 248211199, fax: +40 248212532, persoana de contact: dsvsa arges
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Campulung nr.4, Pitesti Romania, cod postal: 117715, telefon +40 248211199, fax +40 248212532, persoana de contact, mentionata anterior.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare AGENTI GISGNOSTICI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VA INCHEIA UN SINGUR CONTRACT PENTRU FIECARE OFERTANT DESEMNAT CASTIGATOR PENTRU LOTUL(LOTURILE)CASTIGAT(E)
II.1.6) CPV: 33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: pentru Lot1) ? Tuberculina bovina, suma de 1100 lei, pentru Lot2) ? Tuberculina Aviara, suma de 2700 lei, pentru Lot 3) ? kit diagnostic AIE, suma de 300 lei si pentru Lot 4) Kit diagnostic pseudopesta aviara, suma de 11 lei, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depuse in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerea a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(Cont DSVSA ARGES RO33TREZ0465005XXX000154 , CF 4122230 , Trezoreria PITESTI )Neprezentarea documentului prin care se atesta constituirea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei. Modalitatea de constituire : garantia de participare se poate constitui prin instrument de garantaresi trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la inceperea sedintei de deschidere a ofertelor. Perioadade valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului, fara TVA si se constituie conform art. 90, alineatele 1si 2 din HG 925/2006.Datele de identificare ale institutiei sunt: (Cont RO33TREZ0465005XXX000154 , CF 4122230 , Trezoreria PITESTI )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Niveluri specifice minime necesare: certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conformprevederilorOrdinului nr. 314/2010-se va completa (Formular B) din sectiunea modele formularedeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 - se va completa Formularul C din sectiunea modele formulare- ca nu aredrept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/saunu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006 cu modificarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante dupa cum urmeaza: Daniel Gelu Lupu, Sorescu Sorin, Enache Eugenia, Barloiu Ion, Musat Anca Mihaela, Ion Silviacompletarea unor declaratii pe proprie raspundere privind neincadrearea in dispozitiile art.180/OUG 34/2006 si declarative privind neincadrarea in dispozitiile art.181/OUG 34/2006 -se vor completa Formularele 12A si 12B din sectiunea modele formularesa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-Certificat fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local, in copie lizibila ?conform cu originalul?.sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat, , in copie lizibila ?conform cu originalul?. documente edificatoare prin care sa dovedeasca: a)forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, dupa caz.b)atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania/sau din tara in care ofertantul este stabilit.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala se afla sediul/domiciliul ofertantului, copie lizibila ?conform cu originalul?, din care sa rezulte urmatoarele: a) obiectul de activitate al ofertantului ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se solicita cifra de afaceri GLOBALApe ultimii 3 ani- 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3ani Se vor prezenta in copie documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii (ISO 9001)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 09:34