Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ALCOOL SANITAR


Detaliu pentru invitatia numarul 350525
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Numar invitatie: 350525/16.07.2013
Denumire contract: FURNIZARE ALCOOL SANITAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213128104, Fax: +40 213180554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 216012252, fax: +40 213140015, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI, SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, BUCURESTI, SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ALCOOL SANITAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE ALCOOL SANITAR
II.1.6) CPV: 24322500-2 - Alcool (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 226.6 - 269, 438.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare reprezinta 1% din valoarea maxima estimata , fara TVA in cuantumul de 2.694, 38 lei-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ? 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii SUUB?RO36TREZ7055005XXX000176?Trez.Sector 5, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor(in original).In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma conform calculelor prevazute la Art. 278^1din OUG 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2;Cerinta nr. 2Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 3 din Sectiunea Formulare, Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 4Cerinta nr. 4 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Persoane cu functii de conducere: Manager: Prof. Dr. Florin Catalin Cirstoiu;Director financiar ? Contabil: Ec. Liana Saulea, Director medical ? Prof. dr. Dragos Vinereanu Director Ingrijiri Medicale ? as.med. pr. Claudia Dobre Sef Serviciu Achizitii Publice ? Ing. ec. Madalin Necula, Marinela Vasile ? referentServ. Achizitii Publice Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea Formular nr.9din Sectiunea FormulareCerinta nr. 5Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Cerinta nr. 6Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul? Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2 Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. valabil la data limita de depunere a ofertei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantului contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraCerinta nr. 2Informatii privind cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) - completare formular 1 - fisa informatii generale care cuprinde si media cifrei de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 aniCerinta nr. 2 Declaratie de conformitate CE conform Directivei Europene 93/42/EECCerinta nr. 3 Operatorul economic va prezenta mostre de produs, cu titlu gratuit, la data si oralimita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii , conform ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 17:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer