Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "FURNIZARE ALIMENTE" - cod CPV -15000000-8 (rev.2)


Detaliu pentru invitatia numarul 356220
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE SINGURENI
Numar invitatie: 356220/29.11.2013
Denumire contract: "FURNIZARE ALIMENTE" - cod CPV -15000000-8 (rev.2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE SINGURENICod fiscal: 29514220, Adresa: Str. PRINCIPALA, Loc. SINGURENI, Jud. GIURGIU, Singureni, Telefon: +40 246234108, Fax: +40 246234108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. PRINCIPALA, Loc. SINGURENI, Jud. GIURGIU, Singureni, Romania, cod postal: 087205, telefon: +40 246234108, fax: +40 246234108, persoana de contact: CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE SINGURENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "FURNIZARE ALIMENTE" - cod CPV -15000000-8 (rev.2)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona produse alimentare necesare pentru prepararea hranei beneficiarilor
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 989.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Suma fixa 400 RON - se va constitui in unul din modurile prevazute de art. 86 din HG nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru evaluarea si raportarea unitara a cuantumului aferent garantiei se va tine cont de cursul de schimb leu/valuta BNR la data publicarii invitatiei de participare.Pentru virament se va folosi contul de garantii al autoritatii contractantedeschis la Trezoreria operativa Giurgiu : RO43TREZ3215006XXX006445 (se va avea grija la completarea O.P. -ului a nu se gresi CUI BENEFICIAR: 29514220)Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici" deoarece procedura este online conf sectiunii IV.1.1.;Pentru IMM se va accepta depunerea unei garantii de participare conform legislatiei in vigoare diminuata cu procentul prevazut in legislatie. Ofertantul avand obligatia sa faca dovada ca se incadreaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OuG 34/2006 - Formularul 12A - Cerinta obligatorie2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 - Formularul 12B - Cerinta obligatorie3.Indeplinirea obligatiilor - Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luma anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - Cerinta obligatorie.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 ind. 1 Formularul nr.5enumeram persoanele cu functie de decizie: Cotolan Petronela Daniela - DirectorStemate George - presedinte comisie de evaluare a ofertelorMicica Liliana - membru comisie de evaluare a ofertelorStoian Daniela - membru comisie de evaluare a ofertelorSoare Nicoleta - membru comisie de evaluare a ofertelorPorojan Ion - membru comisie de evaluare a ofertelor- Cerinta obligatorie5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12/10/2013. - Cerintaobligatorie Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de date cu informatii generale. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau cel mult egala cu 27000 lei. Pentru calcululechivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Extras din Bilantul financiar al anului precedent cu contul de profit sipierdere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 1luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer