Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare alimente 02


Detaliu pentru invitatia numarul 338909
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Drobeta Turnu Severin
Numar invitatie: 338909/06.11.2012
Denumire contract: furnizare alimente 02
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Drobeta Turnu SeverinCod fiscal: RO4222263, Adresa: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252317749, 0252317750, Fax: 0252317751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 0252317749, fax: +40 0252317751, persoana de contact: VICHI GALBENU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CAROL DAVILA, NR. 5, Drobeta Turnu Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare alimente 02
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare alimente (zahar, biscuiti, orez, salam vara, oua consum, fasole boabe)si transportul la destinatie
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare : max. 2% din valoarea maxima estimata, conform Anexei B a fisei de date (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari, OUG 76/30.06.2010). Garantia de participare se constituie prin prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cont de trezorerieRO97TREZ4615009XXX004500, Trezoreria Drobeta Tr. Severin, Cod de inregistrare fiscala RO25303840. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data depunerii ofertelor. Se vor retine sumele prevazute la art. 278 ind. 1 din OUG 34-2006, daca este cazul.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea fara TVA a acestuia. Modalitatea de constituire conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea formularul 2, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 formularu 3, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 formularul 3b, certificate de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 3aPersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director: Ridichie Petrisor, director adj. ec. Dumitrele Ioana, contabil sef Bostinaru Gigica, sef serviciu logistica Galbenu Vichi, achizitii Pitpalaca Samir, responsabil logistica Gornoviceanu Ileana, consilier juridic Pirvulescu Virgil Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer