Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 319734
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295
Numar invitatie: 319734/26.01.2012
Denumire contract: Furnizare alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295Cod fiscal: 4378891, Adresa: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592481, Fax: +40 264597553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553, persoana de contact: Gabriela Nicoara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UM 02295, Biroul Achizitii, str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare alimente
II.1.6) CPV: 15131120-2 - Salamuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 813 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lapte 637.Apa minerala 30.Pachete 747.1.se constituie in fav. aut.contract, irevocabila iar plata se va face neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, in situatiile: a)ofertantul si-a retras oferta in per. de valab b)oferta sa fiind castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia in per. de valab. a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiindcastigatoare, ofert. a refuzat sa semneze contractul in per. de valab. a ofertei d)ofertantul a contestat un act al aut. contract. la CNSC iar CNSC respinge contestatia 2.Se constituie prin: virament bancar sauprin instrument de garantare emis in conditiile legii.Pentru I.M.M., se poate constitui la50%din cuantum(declaratie de IMM)3.Valab. cel putin egala cu perioada de valab a ofertei.Aut. contract. poate solicita extinderea per. de valab. a ofertei.4Se prezinta in original la deschiderea ofertelor5.Va fi retinuta/restituita cf art. 87 si 88 din HG nr925/2006..
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 completata si modificata care se va prezenta autoritatii contractante, in original, la semnarea contractului subsecvent acorului-cadru si va avea data de valabilitate mai mare cu 14 zile decat data de incetare a contractului. Operatoriieconomici au dreptul de a depune garantia de buna executie si prin ordin de plata. In baza art90. alin 3 din HG 925/2006 si in conformitate cu prevederile acestuia, constituirea garantiei de buna executie prin depunderi succesive din sumele datorate pentru facturipartiale, se va putea realiza printr-un acord al partilor exprimat in scris.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereprivind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind participarea cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (Completarea de catre toti ofertantii/candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii /tertii sustinatori adeclaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. In vederea completarii acestei declaratii precizamurmatoarele persoane ca avand functii de decizie in cadru autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Botog Gabriel, Husman Luminita, Meda Baicu, Gabriela Nicoara, Tobosi Viorel, Claudia Budai, Daiescu Alexandru, Vancia Adrian, Ilea Mircea)Modelele de declaratii se regasesc in sectiune Modele de formulareToate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele emise de catre autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii, prezentat in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte urmatoarele informatii: - obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
-nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicPentru persoane fizice/juridice straine : Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate intraducere autorizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista cuprinzand subcontractantii-acorduri de subcontractare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -documentatia se va gasi in intregime in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2012 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer