Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 322554
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul Oradea
Numar invitatie: 322554/21.03.2012
Denumire contract: Furnizare alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul OradeaCod fiscal: RO 23782682, Adresa: Oradea , Str. Parcul Traian, Nr.3, Jud.Bihor, Oradea, Telefon: 0259.419.881, Fax: 0259.419.884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare alimente : paine, lapte oua, ulei, zahar, sare, ceai, faina de malai, margarina, marmelada, boia de ardei, amelioratori, branza telemea, orez, cartofi, ceapa uscata, fasole boabe, faina de grau, otet, morcovi, preparate de carne-salam, gris, usturoi, varza, conserve de peste, carne pasare, indulcitor pentru ceai, mere proaspete, biscuiti, paste fainoase.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 457, 730.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va depune pentru fiecare lot pentru care ofertantul depune oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 60 de zile.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului.Modul de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original ;
- prin depunerea la caseria unitatii a sumei in numerar, daca este de valoare mica.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conf.HG.1045/2011.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexa nr. 1 din Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: -Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Anexa 2 din Sectiunea Formulare. ? copie conform cu originalul scanata.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Anexa 3 din Sectiunea Formulare. ? copie conform cu originalul scanata;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanata de urgenta nr.34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- Anexa 4 copie conform cu originalul scanata- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? anexa 8 copie conform cu originalul scanata.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata atat pentru subcontractant cat si pentru tertul sustinator.Pentru evitarea conflictului de interese conf art 69 indice 1 din Oug 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Comisar sef Ruiu Gicu-director;Comisar sef Hulea Florin -director adjunct economico-administrativ;Comisar sef Lucus Petru-sef serviciu logistica;Inspector Pavel Anca-ofiter achizitii;Agent sef principal Laslau Viorica-responsabil economic compartiment hranire. -Certificatul de inregistrare emis de ORC, in copie , stampilat si semnat conform cu originalul scanata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate de calitate sau declaratie de conformitate a produsului ofertat.Pentru produsul paine semialba sau alba se solicita mostra de produs, etichetata conform legislatiei in vigoare, pana la data depunerii ofertelor, lipsa acesteia duce la descalificarea ofertantului fiind considerata oferta inacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer