Achizitie publica - furnizare alimente
Detaliu pentru invitatia numarul 323748
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323748/09.04.2012
Denumire contract: furnizare alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Drobeta Turnu SeverinCod fiscal: RO4222263, Adresa: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252317749, 0252317750, Fax: 0252317751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 0252317749, fax: +40 0252317751, persoana de contact: VICHI GALBENU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 0252317749, fax: +40 0252317751, persoana de contact: VICHI GALBENU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare si transport la destinatie alimente
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 850.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 Amelioratori prep. culinare130 lei, lot 2 Biscuiti 720 lei, lot 3 Ceai 35 lei, lot 4 Gris 30 lei, lot 5 Otet 8 lei, lot 6 Sare 58 lei, lot 7 Malai 80 lei, lot 8 Orez 290 lei, lot 9 Paste fainoase 230 lei, lot 10 Faina grau 80 lei, lot 11 Lapte praf 290 leiCont de trezorerieRO97TREZ4615009XXX004500, Cod de inregistrare fiscala RO25303840Modul de constituire a garantiei de participare: a. scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in originalsau: b.depunerea la casieria autoritatii: - a unui Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor-a unei sume in numerarPerioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea fara TVA a acestuia.Modalitatea de constituire: conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea Formularul 2, Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute laart. 181 Formularul 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Formularul3 b, Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul 3 aDirector: Mazilu Gheorghe, director adj. ec. Zamfir Mircea, contabil sef Bostinaru Gigica, achizitii Galbenu Vichi si Pitpalaca Samir, responsabil logistica Gornoviceanu Ileana, consilier juridic Pirvulescu VirgilCertificat de plata a taxelor si impozitelor locale, eliberat de organele administratiei publice locale ? trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (vezi art. 9(2)/Ordinul nr. 509/2011). Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitateObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant incheiat si inregistrat de organele competente, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau prin solicitare scrisa de la sediul penitenciarului, str. Carol Davila, nr. 5
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 09:51