Achizitie publica - FURNIZARE ALIMENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 346331
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346331/08.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE ALIMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIESFANTA MARIAVEDEACod fiscal: 4318385, Adresa: COMUNAVEDEA , JUDETUL ARGES, , Vedea, Telefon: 0248/248109, 248208, 0740254876, Fax: 0248/248115
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNAVEDEA , JUDETUL ARGES, , Vedea, Romania, cod postal: 117815, telefon: +40 248248109/115, fax: +40 248248115/109, persoana de contact: MIRCEA BONDOC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PSIHIATRIE "SFANTA MARIA", LOC. VEDEA, JUD. ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ALIMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare diverse alimente cu prelungire contract in baza art.6 din HG 925/2006.Valoarea minima, ( 347925.0 lei) a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2013, iar valoarea maxima (463899.0 lei)reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentelor.Optiuni: Conf.art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 347, 925 - 463, 899 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art.43^1 din OUG 34/2006, modificata cu legea 279/2011, garantia de participare este obligatorie si este conforma cu tabelul de mai jos: Lot I -554.00 leiLot II ? 864.00 leiLot III- 735.0 leiLot IV- 126.0 leiLot V- 1533.00leiLot VI ? 375.0 leiLot VII ? 988.0 leiLot VIII- 43.0 lei?Mod de constituire- prin scrisoare de garantie bancara, in original, sau prin depunere la casieria unitatii, a unui ordin de plata sau file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca , sau de societatea de asigurari emitenta, numerar Cont garantii trezorerie Pitesti ? R002TREZ0465006XXX011623 -In cazul in care exista contestatii si Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului . Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice, art.278 ^1, din OUG nr.34/2006 .- Perioada de valabilitate este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei raportata la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor - Pentru societatile care fac dovada unei intreprinderi mici si mijlocii, garantia de participare este de 50% Dovada constituiri gar. de participare se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic.-Garantia de participare se va constitui si in valuta pe loturi , echivalenta facanduse la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?form. Nr.12.Certificat de participare cu oferta independenta ? form.nr.23.Declaratie privind conflictul de interese, neancadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 / OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sant: manager dr. MARIAN IACOB, dir. med. dr. STEFAN CODRUTA, dir. fin. contab. ec. FLOROIU IOANA, jurist CUCULESCU DANA, sef serv. adm. ing. BONDOC MIRCEA, as. igiena TURCU NICULINA, ec. OPRESCU ADRIANA, referent CHIPUC DUMITRUing. MACOVEI SOFIA achizitii- form. nr. 34.Declaratie privind eligibilitatea -Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica ?form.nr.45. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Cerinta obligatorie - Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181, lit.a), lit.c)^1 si lit d) din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.form. nr.5 - Persoane juridice/fizice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie semnata si stampilata conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine - Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -ultimul bilant contabil, copie vizata de Administratia Financiara, Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostredin fiecare produs in parte, certificate /documente emise de o autoritate ori un client beneficiar ori o declaratie a operatorului economic prin care demonstreaza furnizarea de produse ce face obiectul contractului; -Certificarea sistemului de management al calitatii, conform cerintelor ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 13:44