Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ALIMENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 348636
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Expertiza Medicala si Recuperare a Capacitatii de Munca
Numar invitatie: 348636/14.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE ALIMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Expertiza Medicala si Recuperare a Capacitatii de MuncaCod fiscal: 4340579, Adresa: Sos. Panduri , Nr. 22 , Sector 5, Bucuresti, Telefon: 021.200.07.22, Fax: 021.200.07.22
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ALIMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE: LEGUME/FRUCTE; PRODUSE DE BACANIE; CONSERVE; LEGUME CONGELATE; PRODUSE DIN CARNE SI PESTE; PRODUSE LACTATE/OUA
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 527, 993.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare se va depune pentru fiecare lot pentru care ofertantul depune oferta, obligatoriu se va scana si posta in SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform prevederilor art. 86 alin. (1)din HG nr. 925/2006 actualizata. Garantia de participare se va constitui in contul RO57TREZ7055005XXX006297, Trezoreria sectorului 5. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, modificata si completata cu OG nr. 27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii(IMM)Valoarea garantiei pe loturi: L 1:973.73 lei; L 2:793.77 lei; L3:456 lei; L4:498.50 lei; L5:1729.50 lei; L 6:828.45 lei.Se va face echivalenta leu/euro la cursul BNR din data de 05.06.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de furnizare este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.sau- prin depunerea la casieria INEMRCM a unor sume in numerar, in conformitate cu prevederile art.90 alin. (1) si(2 )din HG nr.925/2006Garantia de buna executie se va constitui la jumatate in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Personalul cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Silvia AMARASTEANU, director general;Maria RIPEANU, director economic;Razvan Gabriel CRISTESCU, consilier juridic gr. IA in cadrul Compartimentului Juridic;Dr. Doina Maria NEAMTU, medic sef Sectie S1, Dr. Roxana Beatrice CRETU, medic nutritionist, Otilia Mihaela DITOIU, asistent dietetician, Nicoleta Elenitza Ionita, consilier juridic gr. I in cadrul Compartimentului Achizitii;Elisabeta Tiganila, referent de specialitate gr. III in cadrul Compartimentului Achizitii;Doina Maria ROMOSAN, medic sefLaborator Cercetare privind Epidemiologia Invaliditatii.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 12A4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 12BIncadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din caresa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.La incheierea contractelor, ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. La incheierea contractelor, ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata2.document care atesta inregistrarea sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala, conform Ordinului presedintelui ANSVSA nr. 111/2008, eliberat de DSVSA judeteana sau a municipiului Bucuresti
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie transport pentru produsele de origine animala, conform Ordinului presedintelui ANSVSA nr. 57/2010, Fisa/fise de informatii privind experienta similara Certificat ISO 9001 privind managementul calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer