Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare alimente diverse


Detaliu pentru invitatia numarul 346819
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Drobeta Turnu Severin
Numar invitatie: 346819/16.05.2013
Denumire contract: furnizare alimente diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Drobeta Turnu SeverinCod fiscal: RO4222263, Adresa: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252317749/0252317750, Fax: +40 252317751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 252317749/0252317750, fax: +40 252317751, persoana de contact: VICHI GALBENU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare alimente diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare alimente diverse: amelioratori, sare, malai, paste fainoase, faina grau, lapte praf, pasta tomate, margarina
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 818.16 - 88, 227 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Dalot 1:100; lot 2:45; lot 3:10; lot 4:250; lot 5:80; lot 6:400; lot 7:400; lot 8:350 lei (la un curs leu/euro din luna in care are loc publicarea invitatiei de participare), conform art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari, OUG 76/2010. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau orice alt mijloc legal prevazut in art. 86 alin. (1), HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cont de trezorerie RO67TREZ4615005XXX000099, Trezoreria Drobeta Tr. Severin, Cod de inregistrare fiscala RO4222263. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Se vor retine sumele prevazute la art. 278^1 din OUG 34-2006, daca este cazul.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea fara TVA a acestuia. Modalitatea de constituire conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea formularul 2, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 formularul 3, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 formularul 3b, certificate de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 3aPersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director: Ridichie Petrisor, director adj. ec. Dumitrele Ioana, contabil sef Bostinaru Gigica, sef serviciu logistica Vichi Galbenu, achizitii Pitpalaca Samir, responsabil logistica Gornoviceanu Ileana, consilier juridic Pirvulescu Virgil Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale formularul 5, din care sa rezulte date privinddenumirea firmei, adresa, telefon, fax, adresa e-mail (daca este cazul), certificat de inmatriculare, obiect de activitate, sucursale si cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, completandu-se Formularul 8Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer