Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare alimente hrana ppl


Detaliu pentru invitatia numarul 331681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Numar invitatie: 331681/12.07.2012
Denumire contract: Furnizare alimente hrana ppl
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVACod fiscal: RO11964885, Adresa: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Telefon: 0251591002, Fax: 0251524554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Romania, cod postal: 1100, telefon: +40 025/533254, fax: +40 0251/524554, persoana de contact: Birou achizitii Penitenciar Pelendava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare alimente hrana ppl
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura se finalizeaza cu incheierea unui acord cadru pt. achizitie alimente ppl pentru 10 luni 2012-2013. Se vor incheia 3 contracte subsecvente, cantitatile minime si maxime pentru fiecare din cele 3 contracte sunt: amelioratori pt. preparate culinare tip vegeta min 193 kg max 257 kg, foi dafin min 5 kg max 6, 7 kg, piper min 5 kg max 6, 7 kg, biscuiti min 1325 kg max 1767 kg, cartofi min 7650 kg max 10200 kg, ceai min 20 kg max 27 kg, ceapa min 675 kg max 900 kg, drojdie min 0, 50 kg max 1 kg, fasole boabe min 1000 kg max 1333 kg, faina alba min 225 kg, max 300 kg, margarina min 675 kg max 900 kg, morcovi min 1913 kg, max 2550 kg, orez min 400 kg max 534kg, otet min 20 l max 27 l, oua min 325 buc max 434 buc, paste tomate min 575 kg max 767 kg, paste fainoase min 400 kg max 534 kg, rahat min 7, 5 kg max 10 kg, sare min 750 kg max 1000 kg, ulei floarea soarelui min 300 l max 400 l, usturoi min 88 kg max 117 kg, zahar min 400 kg max 534 kg, slanina min 213 kg max 284 kg, ghiveci min 400 kg max 534 kg, fasole galbenba conserva min 200 kg max 267 kg, mazare verde conserva min 200 kg max 267 kg, rosii in bulion conserva min 75 kg max 100 kg, varza alba min 1875 kg max 2500 kg.Valorilepentru fiecare contract subsecvent: minim 28470.05 lei fara TVA si maxim 37969.03 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 853.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? amelioratori 14, 25 lei; Lot 2 ?foi dafin 3, 18 lei, Lot 3 ? piper 3, 20 lei, Lot 4 - biscuiti 169, 60 lei, Lot 5 - cartofi168, 30 lei, Lot 6 - ceai6, 80 lei, Lot 7 ? ceapa19, 44 lei, Lot 8 drojdie ? 0, 12 lei, Lot 9 fasole boabe ? 120 lei, Lot 10 faina alba ? 12, 42 lei, Lot 11 margarina ? 108 lei, Lot 12 morcovi - 65, 03 lei, Lot 13 orez - 35, 20 lei, Lot 14 otet - 0, 96 lei, Lot 15 oua - 3, 90 lei, Lot 16 pasta tomate - 69 lei, Lot 17 paste fainoase - 32 lei, Lot 18 rahat 1, - 30 lei, Lot 19 ? sare 12, 30 lei, Lot 20 ulei floarea soarelui ? 48 lei, Lot 21 ? usturoi - 22, 75 lei, Lot 22 zahar ? 54, 24 lei, Lot 23 slanina - 36, 55 lei, Lot 24 ghiveci ? 40 lei, Lot 25 fasole galbena conserva ? 22 lei, Lot 26 mazare verde conserva ? 25, 60 lei, Lot 27 rosii in bulion ? 6, 90 lei, Lot 28 varza alba ? 37, 50 lei, Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei (cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei).Modalitati de constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari/chitanta numerar la casieria unitatii, care se prezinta, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul bancar in care seconstituie: RO91TREZ2915005XXX000119- Trezoreria Craiova, Cod fiscal RO11964885In cazul I.M.M.-urilor, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul stabilit. Pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei, conform art. 7 dinLegea nr. 346/2004, (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele prevazute de lege se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Se restituie conform art. 87 si 88 din HG 925/2006, cu modificari ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular BConducerea Penitenciarului Pelendava: Director ? scms. Oana Valeria LAIU, Director Adjunct Ec. Adm. - cms sef Stela GRIGORUTA, Director Adjunct Tehnic - cms. sef Vancea Stefan, Sef Serv. Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar ? inspector principal Ceausu Ilie, cms sef Candidatu George- sef serv. Logistica, cms sef Stanescu Carmen ? sef birou achizitii, insp. Calafeteanu Mioara ? ofiter achizitii, Paun Mirela ? responsabil compartiment hranire .3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent- formular CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular DNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie ? conform cu originalul ?si stampilata de reprezentantul legal, valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor). Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in careofertantul este stabilit nu se emit astfel de documente de natura celor prezentate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe locul 1 are obligatia sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri anuala globalape ultimii trei ani in lei si in Euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiar, indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractanta sau clienti privati, Cerinta minima: cel putin un contract de furnizare produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer