Achizitie publica - furnizare alimente pentru hrana pacientilor
Detaliu pentru invitatia numarul 349176
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349176/26.06.2013
Denumire contract: furnizare alimente pentru hrana pacientilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4547117, Adresa: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Telefon: 0264437075, Fax: 0264437075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: documantatia si ofertele de pret se vor incarca pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare alimente pentru hrana pacientilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de alimente pentru hrana pacientilor , conf. caietului de sarcini, plata contractului la 60 zile, contract valabil pina la 31 12.2013 cu posibilitatea de prelungire pina la 30.04.2014, conf.OUG 34/2006Valoarea estimata a achizitiei pana la 31.12.2013 este de 66.565, 60 lei.Aceasta valoare se ia in considerare la intocmirea ofertelor de pret de catre participantii la procedura. Prin suplimentarea cu 50% a contractului prin act aditional pana la 30.04.2014 , se obtine valoarea de 99.848, 40 lei.Optiuni: Se vor aplica prevederile art. 6/HG 925-2006
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 565.6 - 99, 848.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de participare este: 1330, 93 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate vira in contul RO48TREZ2165006XXX025378 - dovada constituirii garantiei de participare se transmite cu documentele de calificare, in plic separat de restul documentelor. Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004) In masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participare o suma egala cu 1% din valoarea estimata a contractului , conform art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la 5% din valoarea contractului, si se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract conform art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conf. Art 5 din ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate in acest paragraf se poate face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea -Completarea formularului ACerinta nr. 2: Neincadrarea in prevederile art 181 -Completarea formularului B.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Informatiile cuprinse in certificatele constatatoare trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art. 69 alineatul 1 din OUG 34/2006 : Formular nr. 9 .Persoanele cu functie de decizie implicate inprocedura de achizitie: Prof. Dr. Nicolae Constantea-Manager, Sef Lucrari Dr. Valer Donca ? director medical Ing. Nelu Manescu - Sef birou Administrativ-Investitii, Ec. Nicula Ioan-Director Financiar Contabil, Consilier jr.Niculita Florin-Oficiul Juridic, Ing. Alexandru Valean ; Ing.Maria Petrutiu ? birou achizitiiViceprimar Laszlo Attila - reprezentant for tutelar si membru in consiliul de administratieDr.Dorina Duma ? reprezentant Directia Sanatate Publica a jud ClujCerinta nr .5- Certificat cu oferta independenta conf. Ordin 314/2010 ANRMAP Formularul nr. 6Cerinta nr 6- Calitatea de participant la proceduraOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul 12C care trebuie datat, semnat si parafat. Cerinta nr. 1- Autorizatii si avize: 1.Autorizatie Sanitara de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica2.Autorizatie Sanitar-Veterinara , , conf Norma din 24 iunie 2010 , emisa de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pt SigurantaAlimentelor , cap II , art 3 alineatul 1Cerinta nr. 2 Documente care dovedesc inregistrarea1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala- emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertei-in copie certificata pentru conformitate cu originalul .2. Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentaprofesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandusesi traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul indicatorului financiarBilantul contabil in copie la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat deorganele competente.In cazul unei asocieri, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 aniOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul B2 care trebuiedatat, semnat si parafatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraModalitatea de indeplinireOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul B4 care trebuie datat, semnat si parafat.In cadrul acestuia vor figura cel putin 3 contracte de furnizaresimilare procedurii de fata. Se vor pune la dispozitia Autoritatii Contractante certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari dinpartea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic., MostreSe vor prezenta in mod obligatoriu si cu titlu gratuit mostre de produs pentrufiecare lot ofertat de catre operatorii economici. Mostrele vor fi insotite deproces verbal de predare-primire , si se vor depune la sediul AutoritatiiMostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor prezenta ca etalon. Mostrele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori vor fi restituite in termen de 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Mostrele se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor. Managementul calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 08:47