Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare ambarcatiune de tip RIB cu motor prevazuta cu sistem electronic integrat pentru navigatie si hidroacustica


Detaliu pentru invitatia numarul 354923
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Marina Grigore Antipa
Numar invitatie: 354923/18.10.2013
Denumire contract: Furnizare ambarcatiune de tip RIB cu motor prevazuta cusistem electronic integrat pentru navigatie si hidroacustica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Marina Grigore AntipaCod fiscal: RO 1869096, Adresa: bd. Mamaia, 300, op3 Constanta, Constanta, Telefon: 0241540870 / 151, Fax: 0241831274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. Mamaia, 300, op3 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: RO 900581, telefon: +40 241540870 / 139, fax: +40 241831274, persoana de contact: Cornea Magdalena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bd. Mamaia, 300, op3 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: RO 900581, telefon: +40 241540870 / 139, fax: +40 241831274, persoana de contact: Cornea Magdalena
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ambarcatiune de tip RIB cu motor prevazuta cusistem electronic integrat pentru navigatie si hidroacustica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare ? Furnizare ambarcatiune de tip RIB cu motor prevazuta cusistem electronic integrat pentru navigatie si hidroacustica , necesara pentru derularea in bune conditii a proiectului : FP7-OCEAN-2011-4 COCONET -Towards COast to COast NETworks of marine protected areas (from the shore to the high and deep sea), coupled with sea-based wind energy potential.
II.1.6) CPV: 34522400-6 - Barci semirigide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA, reprezentand suma de 2.200 euro .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenullimita de primirea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP , la fel si pentru echivalenta in lei.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 alin(1)din H.G.925/2006.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO54BTRL01401202694133XX( cont lei) deschis la Banca Transilvania Suc. Constanta., CUI RO 1869096In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 7Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la C.N.S.C. iar acesta respinge contestatia, se va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conformprevederilorart. 278^1, din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelulminim impus. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta- Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM- Formularul nr.11
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5% in cazul IMM) din valoarea contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.89 (alin 2) dinH.G.925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)- (3) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formular nr.1- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular nr.2- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 Formular numarul 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.4- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese)din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular nr. 10Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante (I.N.C.D.M. ? Grigore Antipa?) , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: 1. DIRECTOR : Dr. ing. Simion NICOLAEV2. DIRECTOR ECONOMIC: Ec. Lucia ANTON3. DIRECTOR STIINTIFIC: Dr. ing. Tania ZAHARIAComisia de evaluare : - Magdalena CORNEA- presedinte cu drept de vot- Drd. Dragos MICU- membru- Ing. IonSTANCIU- membru- Dr. Florin TIMOFTE- membru- Dr. ing. Eugen ANTON - membru, membru de rezerva-Ing.Silviu IONITA Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de OficiulNational al Registrului Comertului , in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Din Certificat trebuie sa rezulteca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Demonstrarea certificarii in managementul calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
50
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Proiect -FP7-OCEAN-2011-4 CoCoNET -Towards COast to COast NETworks of marine protected areas (fro)
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer