Achizitie publica - FURNIZARE ANALIZOR AUTOMAT BIOCHIMIE URINARA
Detaliu pentru invitatia numarul 336770
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336770/05.10.2012
Denumire contract: FURNIZARE ANALIZOR AUTOMAT BIOCHIMIE URINARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTECod fiscal: 4206845, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Telefon: 0245212113, Fax: 0245210509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Romania, cod postal: 130095, telefon: +40 245212113, fax: +40 245210509, persoana de contact: Ciocea Magda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, jud.Dambovita - SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ANALIZOR AUTOMAT BIOCHIMIE URINARA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ANALIZOR AUTOMAT BIOCHIMIE URINARA = 1 BUC
II.1.6) CPV: 38434500-1 - Analizoare biochimice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1180 lei; (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere - Formular nr.12 - ca societatea se incadreaza in categoria IMM; sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : -Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular nr.11), scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta cu sediul in Romania si se va depune in original; -Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 - Prin ordin de plata (vizat de banca) in contul autoritatii contractante RO45TREZ2715006XXX005629, Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4206845 ? sau Numerar depus la casieria institutiei - In eventualitatea formularii unei contestatii si ulterior a respingerii acesteia de catre CNSC autoritatea contractanta in conformitate cu art. 278^1 alin (1) lit. a din OUG 34/2006 actualizata, va retine contestatorului din garantia de participare pentru loturile a caror valoare estimata depaseste 63.000 lei - 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA sau de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri (sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Mod de constituire : - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular nr.10); - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006 actualizata - Sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari sau - In numerar la casieria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.3 completat2)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.4completat3)Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului. Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4)Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 5 completat.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 6 completat.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare -Formularul nr.14 completat. Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta sunt: - dr. Lavinia IONESCU - manager, - dr. Carmen MARCU - director medical- ec. Silviana MARIN - director financiar-contabil, - as. med. Rodica NICOLAE - director ingrijiri- ec. Magda CIOCEA - sef serviciul achizitii publice- dr. Narcisa Tabarca ? sef laborator clinic 1)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) omeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - se va prezenta Formularul nr.7 completat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 11:40