Achizitie publica - Furnizare Anrocamente si Piatra pentru gabioane
Detaliu pentru invitatia numarul 325018
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325018/25.04.2012
Denumire contract: Furnizare Anrocamente si Piatra pentru gabioane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: 0234 / 541.646, Fax: 0234 / 510.050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Anrocamente si Piatra pentru gabioane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Anrocamente si Piatra pentru gabioane, inclusiv transportul la destinatiile finale precizate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 44900000-9 - Piatra de constructie, piatra calcaroasa, gips si ardezie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 314, 024 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura: 6.280 lei. Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se vor prezenta in original la sediul autoritatii contractante;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantie deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestora pana la data limita de depunere a ofertelor;
- Fila CEC, in original, depusa la sediul autoritatii contractante, confirmata de banca emitenta.Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. In SEAP, vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare;2.In cazul CEC-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante insotite de Scrisoarea de inaintare formular disponibil in sectiunea formulare, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP(procedura fiind desfasurata online).Netransmiterea acestor documente in SEAP sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin.(3) lit.b) din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna execuitie va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va atribui. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare;3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru preocedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Serviciu Exploatare - ing. Nicolae BERINDEANSef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALINCompartiment juridic - c.j. Irina ANDRIES / Raluca POPA 1.Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic2.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? traduse in limba romanaNOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind media cifrei de afaceri globale realizata in ultimii 3 ani.Nu se solicta o valoare minima a cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari deproduse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi furnizat produse similarecu o valoare insumatacel putin egala cu: 220.000 lei exclusiv TVA.Valoarea minima a fost stabilita prin raportare la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent., 2.Lista mijloacelor de transport si utilajelor pe care ofertantul le considera necesare si eficiente pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., 3. Informatii privind subcontractantii si asocierea - Numai daca va fi cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 07:59