Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare antibacterieni de uz sistemic general 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 347178
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARA
Numar invitatie: 347178/21.05.2013
Denumire contract: Furnizare antibacterieni de uz sistemic general 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARACod fiscal: 4323403, Adresa: Str. Zaharia Boiu nr.40-42, Sighisoara, Telefon: 0265/771656, Fax: 0265/774006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare antibacterieni de uz sistemic general 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru va cuprinde cantitatile de antibiotice anticipate a fi achizitionate in baza contractelor subsecvente.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 392 - 309, 661.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei este de 1% din valoarea maxima estimata a acordului cadru respectiv de 3096, 6 lei pe total loturi si este defalcata pe fiecare lot in parte in anexa B, ofertantii urmand sa o depuna ca valoare in functie de totalul loturilor pentru care vor face oferta.Modalitatea de depunere a garantiei de participare: Instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de asigurari(in original - Formular 12);Depunere in numerar la caseria unitatii pana la data deschiderii ofertelor;Virare in contul spitalului RO76TREZ4785041XXX000090 deschis la TREZORERIA SIGHISOARA, CUI: 4323403. Termen de valabilitate al garantiei de participare - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Autoritatea contractanta va actiona asupra garantiei de participare in conformitate cu prev.art.278 ind 1 (1)lit.c pentru loturile carora le sunt aplicabilie aceste prevederi respectiv loturile care depasesc pragul prevazut la art 19 din OUG 34/2006.Data pentru care se va face echivalenta lei/ euro este 29.05.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta minima obligatorie: prezentare formulare A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 in conf. cu prev.OUG 34/2006 cu modificarile si completarile in vigoare - Cerinta minima obligatorie: completare formular B.3.Ofertantii vor prezenta certificatul de participare cu oferta independenta conf Ord. 314/2006.4.Ofertantul, subcontractantul/tii respectiv tertul sustinator/ri sau ofertantul asociat vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in prev. art.69 indice 1 din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie in cadrul Spitalului Municipal Sighisoara pe linia derulare, organizare si finalizare procedura: Manager General - Dr. Masca Aurelia ; Director Financiar Contabil - Ec. Zablau Anca ;Director medical -Dr.Tarcoveanu Carmina; Consilier juridic - Aroneasa Florin ; Bardas Calin - economist ; Buica Adrian - Achizitii Publice ; Muntean Adriana - economist birou financiar ; Birisu Pandrea Petronela- asistent farmacie.5.Certificat fiscal cu plata datoriilor fata de bugetul local emis de primaria de pe raza de activitate a ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscal cu plata datoriilor fata de bugetul de stat emis de ANAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completare formular 12 C 1.Persoane juridice/fizice romane : Cerinta minima obligatorie - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(certifcat ORC) si Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanataii.2.Persoane juridice /fizice straine - Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional2.Autorizatia de punere pe piata (nr.APP ) eliberata de ANM/MSF pentru fiecare lot ofertat.3. Autorizatia de functionare a distribuitorului emisa de M.S.F. (in termenul de valabilitate ) sau altele echivalente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale din care sa reiasa si cifra de afaceri in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista princiaplelor livrari in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer