Achizitie publica - Furnizare antibacterieni pentru uz sistemic
Detaliu pentru invitatia numarul 350715
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350715/19.07.2013
Denumire contract: Furnizare antibacterieni pentru uz sistemic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC "Sfantul Dimitrie" Targu NeamtCod fiscal: 2614341, Adresa: STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Targu Neamt, Telefon: +40 233790824, Fax: +40 233790933
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Targu Neamt, Romania, cod postal: 615200, telefon: +40 233790824, fax: +40 233790933, persoana de contact: Comp.achizitii, farmacie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Targu Neamt, Romania, Sala de sedinte, Pavilion administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare antibacterieni pentru uz sistemic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare antibacterieni pentru uz sistemic, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 185.3 - 148, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin virament bancar cont: RO86TREZ4935006XXX002476 , Trezoreria or. Tg.Neamt, cod fiscal 2614341. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art 278 ^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelugita in mod corespunzator.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pt operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta) : data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente valabila pe perioada desfasurarii contractului plus inca 60 de zile.Garantia de buna executie poate fi constituitaprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG.34/2006-formular1, -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006-formular2, -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 din OUG.34/2006-formular3, manager dr.Apostoae Florin-Ionut, dir.medical -dr.Cozma Gabriela, dir.fin cont.-ec.Humulescu Doina, Membri comisie de evaluare: ec.Cristescu Ioan ?C.F.P, farm.Radu-Cojocariu Alexandra, as.farm.Albu Elena, jr.Gavril Mia- consilierjuridic, secretar: Titei Georgeta-comp.achizitii publiceMembru supleant: jr. Dunca Georgiana-Birou Managementul Calitatii Serviciilor Medicale, -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin ANRMAP Nr. 314 /2010, formular 4, -Certificat de atestare fiscala privindachitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de autoritatealocala pe raza careia operatorul economic are sediul principal, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Aviz de functionareemis de Ministerul Sanatatii.Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Declaratie pe proprie raspundere ca detin APP (in termen de valabilitate)pentru produsele oferite.Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari - Legea 95/2006(art.700 alin.1 si alin 2, art.703 alin 5, Titlul XVII Medicamentul)privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare . Se va prezenta in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pentru ultimii trei ani de activitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 09:52