Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare antigel


Detaliu pentru invitatia numarul 322628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT IN COMUN CONSTANTA
Numar invitatie: 322628/22.03.2012
Denumire contract: Furnizare antigel
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT IN COMUN CONSTANTACod fiscal: RO1883902 / J13/60/1991, Adresa: STRADA INDUSTRIALA NUMARUL 8, Constanta, Telefon: 0241.618.581, Fax: 0241.694.863
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA INDUSTRIALA NUMARUL 8, Constanta, Romania, cod postal: 900147, telefon: +40 241694932, fax: +40 241694932, persoana de contact: Holban Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA INDUSTRIALA NUMARUL 8, Constanta, Romania, cod postal: 900147
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare antigel
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RATC Constanta doreste sa achizitioneze antigelpentru autobuze MAZ 103-041, MAZ 103-065, MAZ 107-068, MAZ 203-076
II.1.6) CPV: 24951311-8 - Produse antigel (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006 Art. 86. si este in valoare de 1000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Conform art. 278.1 din OUG34/2006 cuantumul ce se va retine este de 1% din valoarea estimata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Durata de valabilitata a instrumentului de garantare va excede cu 14 zile durata de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. Prezentare formular V/1aIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicab. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta(formular V/1b)c. Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular 11)Nota : Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Dumitru Coiciu - Director general, Astratinei Dan - Director Adjunct, Gorea Steliana ? Director Economic, Ibraim Temur - Sef Serviciu Tehnic, Dan Tudor ? Sef Birou Achizitii, Holban Bogdan ? Inginer Birou Achizitii, Munteanu Alina ? Economist Birou Financiar, Sogarescu Mihaela ? Economist Birou Contabilitate, Oprisan Sorin - Sef Compartiment Norme Consum, Tabacaru Daniela ? Consilier juridic, Dumitriu Irina ? Consilier Juridic, Bari Gevat ? Sef Autobaza Autobuzed. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 8)e. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente ).Pentru ofertantii persoane juridice romane acestea sunt: e.1. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP ? DGFP care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.e.2. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local emis de SPIT, sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate la punctele e.1. si e.2. se vor prezenta conform art. 5 alin. (1) din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, copie (maxim 30 zile de la data emiterii de catre unitatea autorizata). Pentru conformitate ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista contractelor (principalelor livrari de produse similare) in ultimii 3 ani Standardul ISO 9001 sau echivalent, Certificat de conformitate RAR-OCPsau echivalent eliberat de organisme abilitate inacest sens.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, e-mail sau la sediul RATC Constantata (Biroul Achizitii)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer