Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare antigen pentru diagnosticul anemiei infectioase ecvine


Detaliu pentru invitatia numarul 342557
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR NEAMT
Numar invitatie: 342557/11.02.2013
Denumire contract: Furnizare antigen pentru diagnosticul anemiei infectioase ecvine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR NEAMTCod fiscal: 2613532, Adresa: STR. AL.TIPARULUI, NR.12, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/223259, Fax: 0233/226490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. AL.TIPARULUI, NR.12, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610263, telefon: +40 233223259, fax: +40 233226490, persoana de contact: CRISTINA ALINA BOTEZATU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. AL.TIPARULUI, NR.12, Piatra-Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare antigen pentru diagnosticul anemiei infectioase ecvine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea a 12000 doze antigen pentru diagnosticul serologic al anemiei infectioase ecvine conform programului cifric aprobat pe trimestrul 1 al anului 2013
II.1.6) CPV: 33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin (1) din HG 925/2006. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (30 zile).Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Nota: Cand ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document trebuie sa fie intocmit conform formularului din Sectiunea III ?Formulare?. 2.Viramentul bancar in favoarea DSVSA NEAMT, se poate realiza in urmatorul cont de virament RO05TREZ4915005XXX000131 deschis la Trezoreria Piatra Neamt.OP reprezentand constituirea garantiei de participare va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Operatorul economic va depune diligentele necesare constituirii garantiei de participare. Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, lavedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare incuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Valoarea garantiei de participare este de 108 lei(1% din valoarea estimata fara TVA).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.12A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Formularul nr.12B ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12 C;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta - Formular 4;Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazuite la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz contrar urmand a fi exclusi de la participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Formularul ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPersoanele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dir.ex. Dr.Sorin Ulea, Dir.Ex.Adj.Dr.Lipan Constantin, Sef LSV Dr.Maria Zugun 1.Certificat constatator - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor precum si faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea/comercializarea produselor care fac obiectul cererii de oferta, valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului , iar codul CAEN al activitatilor desfasurate de ofertant sa aiba corespondent in obiectul contractului.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie prin corespondent in cod CAEN din certificatul constatator.2.Autorizatie de comercializare pe fiecare produs, pentru firma care comercializeaza conform Ordinului ANSVSA nr.81 /septembrie 2008
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- Fisa de informatii generale ?Formularul A din care sa rezultecifra de afaceri pe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (completarea Formularului nr.12D) deproduse similare Certificat ISO 9001 sau echivalent ofertant privind implementarea sistemului de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer