Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare anvelope


Detaliu pentru invitatia numarul 347253
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Numar invitatie: 347253/22.05.2013
Denumire contract: furnizare anvelope
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: +40 212034122, Fax: +40 212034172
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare anvelope
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare anvelope
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de participare, conform anexa B, constituita in lei, euro sau alta moneda. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006: * instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, * scrisoare de garantie bancara ? model Anexa nr.8, * depunere in numerar la casieria autoritatii contractante, * ordin de plata - cont RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016.Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: ?la sediul autoritatii contractante, pana la data deschiderii ofertelor in SEAP, vor fi transmise documentele privind constituirea garantiei de participare (scrisoare de garantie bancara in original sau copie ordin de plata);?in SEAP vor fi transmise prin mijloace electronice documentele privind constituirea garantiei de participare.Garantia de participare se constituie doar pentru loturile pentru care se depune oferta.Nedepunerea acestor documente pana la data limita de depunere a ofertelor, mentionata in invitatia de participare, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform prevederilor art. 33, alin 3, lit.b din HG nr. 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus, caz in care ofertantul trebuie sa faca dovada incadrarii in aceasta categorie. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 7% din valoarea contractului, fara TVA si va fi constituita, cf. art.90 din HG nr. 925/2006, prin: ?scrisoare de garantie bancara ? model Anexa nr.9, ?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa la contract sau?depunerea la casierie a sumei respective.Documentul in original se va preda autoritatii contractante dupa semnarea contractului de ambele parti, iar perioada de valabilitate va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind in prevederile art. 180 (Anexa nr.1); 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Anexa nr.2); 3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(Anexa nr.3); 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(Anexa nr.4); 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Anexa nr.5)Cerinta obligatorie: prezentare, in conformitate cu prevederile acestora, formulare Anexa nr. 1, 2, 3, 4 si 5 (semnate si stampilate). Anexele nr. 1 si 2 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator va trebui sa dovedeasca neincadrarea numai la lit.a, c1 si d ale art. 181 din OUG 34/2006, conform prevederilor art. 186(2) si art. 190(2)din OUG 34/2006.Anexa nr. 4 va fi depusa subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.Anexa nr. 5 va fi depusa subcontractant, asociat si tertul sustinator, daca este cazul.Achizitorul va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se afla in una din situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele solicitate se posteaza in SEAP.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Sarca Vasilica - reprezentant legal, Ion Popa ? Director Directia de Logistica, Catalin Tanase - consilier juridic si Nicoleta Dumitrescu - specialist achizitii publice. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul constatator va cuprinde in mod obligatoriu domeniul de activitate pentru care se depune oferta precum si informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copia legalizata a acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer