Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare anvelope


Detaliu pentru invitatia numarul 354947
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 354947/22.10.2013
Denumire contract: Furnizare anvelope
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baile Olanesti, Aleea Salcamilor, nr.2, jud Valcea, Baile Olanesti, Romania, cod postal: 245300, telefon: +40 250775355, fax: +40 250775495, persoana de contact: VASILE SERBAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baile Olanesti, Aleea Salcamilor, nr.2, Jud Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de administratie publica generala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare anvelope
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Sucursala pentru Reprezentare si Protocol Olanesti doreste sa achizitioneze anvelope necesare mentinerii in stare corespunzatoare a autovehiculelor aflate in administrarea sucursalei, pe o perioada de 12 luni de la atribuirea contractului, conform caietului de sarcin
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 320 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G.925/2006 actualizata, respectiv: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ?original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului, in CONTUL: S.R.P. Olanesti, nr.RO53RNCB0263015967710001- BCR Valcea, CF RO2351555 sau prin depunerea sumei la casierie.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.? Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Ofertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile, conform art. 36 alin (1), lit a) din H.G. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Avand in vedere princpiului tratamentului egal, nu se va limita emiterea garantiei doar de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. Declaratie privind eligibilitatea - Acest document este solicitat de catre autoritatea contractanta pentru a se asigura de faptul ca nici unul dintre operatororii economiciparticipanti la procedura nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.b. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Acest document este solicitat de catre autoritatea contractanta pentru a se asigura de calitatea in care participa la procedura de achizitie fiecare operator economic, respectiv in nume propriu, asociat.c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul. - Acest document este solicitat de catre autoritatea contractanta pentru a se asigura de faptul ca operatorii economici participanti la procedura nu se afla in stare de faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic, si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, in ultimii doi ani si-au indeplinit obligatiile contractuale, nu au fost condamnati in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta ce a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.d. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010e. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Acest document este solicitat de catre autoritatea contractanta pentru a se asigura de faptul ca operatorii economici participanti la procedura nu se afla in situatiile prevazute de acest articol, cu reprezentantii autoritatii contractante implicati in procedura, respectiv: Maria Bercea - Director Coordonator, Mihaela Mocanu? Director Economic, Vasile Serban ? Inginer sef, Ileana Fugaroiu- consilier juridic , Toba Stefan-director comercial, Comanescu Horatiu- director marketing.. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru Persoane juridice / fizice romane: a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie semnata ?conform cu originalul?) din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.b. Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor (daca este cazul).Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantii cu statut de IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.Pentru Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Se precizeaza media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Documente de confirmare : - Bilanturile contabile pentru anii 2011 si 2012. Se prezinta copiile respectivelor documente- Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidelaa situatiei economice si financiaresi, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conform art.185 alin. 2 din O.U.G. nr.34/2006).Autoritatea contractanta solicita valoarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani pentru demonstrarea potentialului tehnic, economic al fiecarui operator economic participant la procedura, potential care trebuie sa reflecte posibilitatea concreta a acestuia de a derula/finaliza contractul si de a rezolva eventuale dificultati legate de indeplinirea contractului, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati - formular + anexa. Certificatul de management al calitatii: Se solicita dovada certificariisistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008(sau echivalent) de catre un organism abilitatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer