Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare anvelope auto


Detaliu pentru invitatia numarul 325408
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TELEORMAN
Numar invitatie: 325408/27.04.2012
Denumire contract: Furnizare anvelope auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TELEORMANCod fiscal: 7491894, Adresa: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, Alexandria, Telefon: 0247317666, Fax: 0247314743
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, Alexandria, Romania, cod postal: 140009, telefon: +04 0247317666, fax: +04 0247314743, persoana de contact: SERBAN DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, Alexandria, Romania, cod postal: 140009, telefon: +04 0247317666, fax: +04 0247314743
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare anvelope auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona anvelope pentru Serviciul de Ambulanta Judetean Teleorman
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 818 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este conform art. 43^1 alin. (1), lit. a) de 1856 lei si se va constitui prin virament bancar in contul RO93TREZ6065041XXX000287, deschis la Trezoreria Alexandria , cod fiscal 7491894 , cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos.In cazul in care ofertantul a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf art. 278^1, alin. (1), litera a) din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia este recomandabil sa fie emisa de catre o banca din Romania.Documentele prezentate prin care se vor face dovada platii garantiei de participare vor fi depuseobligatoriu in ORIGINAL, iar pe document sa fie prezenta stampila bancii in original. Este recomandabil ca in cazul efectuarii platii prin OP, operatiunea sa fie facuta cu cel putin 24 ore, astfel incat plata sa fie prezenta si in extrasul SAJ Teleorman la data si ora deschiderii ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (pentru sediul central al ofertantului) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, in cazul datoriilor se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii (Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art69^1 din OUG 34/2006 Cerinte obligatorii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documente din care sa reiasacertificarea si omologarea anvelopelor de Registrul Auto Roman, sau de forurile de specialitate din tarile de provenienta (Ordinul Ministerului Transporturilor nr. 2.135 din 8 decembrie 2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehiculele rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata a acestora ; Regulamentul nr. 30 al Comisiei Economice pentru Europa a Organiza?iei Na?iunilor Unite (CEE-ONU) ? Dispozi?ii uniforme privind omologarea anvelopelor pentru autovehicule ?i remorci).Acest lucru este important datorita faptului caLegislatia rutiera din Romania interzice echiparea autoturismelor cu dispozitive neomologate, iari n cazul unui accident, societatea de asigurari poate refuza plata daunei catre pagubit, daca oricare vehicul implicat are montate echipamente neomologate.Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra medie de afaceri care care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat si fara a fi luat in considerare anul curent, sa fie de cel putin :180.000 leiPentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, - Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experianta similara- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Experianta similara- Se solicita prezentarea a maxim 5 contracte cu experienta similara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer