Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ANVELOPE AUTO IARNA- VARA


Detaliu pentru invitatia numarul 332024
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Maramures
Numar invitatie: 332024/19.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE ANVELOPE AUTO IARNA- VARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului MaramuresCod fiscal: 3627323, Adresa: Baia Mare, str. 22 Decembrie nr. 37, Baia Mare, Telefon: 0262207832, Fax: 0262207833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Mare, str. 22 Decembrie nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430314, telefon: +40 0262207832, fax: +40 0262207833, persoana de contact: Marcel Bud
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL I.P.J. MARAMURES, str.22 DECEMBRIE nr.37
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ANVELOPE AUTO IARNA- VARA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE ANVELOPE AUTO IARNA-VARA PENTRU AUTOVEHICULELE UNITATII
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.200 lei pentru intreaga valoare a acordului cadru.Pentru a beneficia de reducere cu 50% a garantiei se va prezenta declatie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM - completare formular F9 din sectiunea formulare.Garantia de participare se poate constitui : -prin depunere in numerar la caseria unitatii- prin virament in contul RO 18 TREZ 4365005XXX000106 deschis la TREZORERIA BAIA MARE pentru I.P.J. Maramures, cod fiscal 3627323- Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari si comletare formular F 11 din sectiunea formulare.Perioada de valabilitate a acesteia nu poate fi mai mica decatperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile raportat la termenul limita de primire a ofertelor.In situatia in care contestatarului i-a fost respinsa contestatia ca fiind nefondata de catre C. N.S.C., acestuia i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 1din OUG 34/ 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare cu oferta independenta? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, respectiv 181 din O.U.G. 34/2006 -complrtarea formularului B din sectiunea formulare;
- Declaratie privind eligibilitatea -complrtarea formularului A1 din sectiunea formulare ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.34/2006- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat de stat si catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- formulare tip eliberate de autoritatile competente;Ofertantul clasat pe primul loc in etapa evaluarii va prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- complrtarea formularului 12 C din sectiunea formulare;
- Lista cu persoane care ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire care respecta prevederile art.2 al Ordinului 170/2012 privind conflictul de interese, este urmatoarea: - Chestor Dr. Ioan Liviu Taut ? Sef al Inspectoratului- Cms. sef Dr. Mare Vasile ? Contabil sef- Cms. sef Danciu Romeo ? Sef Serviciu Logistica- Insp.pr. Muresan Paul ? consilier juridic- Insp. Bud Marcel ? Sef comp. achizitii- margeting- ag. Sef Magurean cristian ? responsabil auto. Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila, certificata cumentiunea ?conform cu originalul?cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului.- Pentru persoanele fizice/juridice straine, cerinte minime ? documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani, in domeniului de activitate aferent obiectului contractului.- Ultimul bilant contabil, insotit de contul de profit si pierdere, anexate la bilant, vizat si inregistrat la organele competente, in copie semnata in conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse in ultimii 3 aniRecomandari din partea altor beneficiari privind calitatea serviciilor si produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer