Achizitie publica - Furnizare anvelope de iarna
Detaliu pentru invitatia numarul 337426
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337426/15.10.2012
Denumire contract: Furnizare anvelope de iarna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN ALBACod fiscal: 7422967, Adresa: CALEA MOTILOR NR.83, Alba Iulia, Telefon: 0258834211, Fax: 0258834211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare anvelope de iarna
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea anvelopelor de iarna pentru echiparea ambulantelor.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 500leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular nr. 4);
- ordin de plata, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1.1 si Formularul nr.1.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2)Reguli privind evitarea conflictului de intereseDeclaratie privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului- Formular nr. 1.3Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager General: dr.Sulutiu MariusDirector fin. Contabil : ec. Alexa Angelica;Director Tehnic: ing. Maier Eugen.3)Participare la procedura cu oferta independentaConform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii. Certificatul se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru ? conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Document cu marca CE/declaratie de conformitate a produsului Certificat ISO 9001, sau echivalent-sistem de management al calitati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 16:57