Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ANVELOPE DE VARA PENTRU AUTOVEHICULE SI ANVELOPE PENTRU UTILAJE MULTIFUNCTIONALE


Detaliu pentru invitatia numarul 328082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Numar invitatie: 328082/29.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE ANVELOPE DE VARA PENTRU AUTOVEHICULE SI ANVELOPE PENTRU UTILAJE MULTIFUNCTIONALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: COSTINEL CRUCERU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Nicolae Romanescu, nr.54, Craiova, judetul Dolj, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ANVELOPE DE VARA PENTRU AUTOVEHICULE SI ANVELOPE PENTRU UTILAJE MULTIFUNCTIONALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: anvelope de vara pentru autovehicule si utilaje multifunctionale
II.1.6) CPV: 34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura este :1800, 00 lei pentru lotul nr. 1 si 300, 00 lei pentru lotul nr. 2Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorIn cazulin care un operator economic depune oferta pentru ambele loturi , acesta va constitui garantia de participare pentru fiecare lot in parte.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: i) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 (*actualizata*);ii) Ordin de plata in contul autoritatii contractante : RO93TREZ2915005XXX009201 TREZORERIA CRAIOVA; C.I.F. RO 23886365 deschis la TREZORERIA CraiovaIn cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 12 A), Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular nr. 12B ), Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele(original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, care a prezentat documentle in copie, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 1A), Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2 A). Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire, respectiv Cosmin CALIN - Directorul autoritatii contractante, Presedintele si/sau membrii comisiei de evaluare (sing. Cruceru Costinel - Compartiment Achizitii, ing. Popescu Marioara - Coordonator Compartiment Mecanizare, tehn. Dobrin Gheorghe - Formatia Service Auto ) Pentru persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Pentru persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? valabile la data depunerii oferteiObiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, care a prezentat documentul in copie, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati, de cel putin 180000 lei LOT 1 si de cel putin 30000 lei. Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri in echivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentrugarantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatiaeconomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., bilant contabil la 31.12.2011 sau balanta de verificare la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: in ultimii 3 ani ofertantul sa fi furnizat produse similare cu o valoare insumatacel putin egala cu: -93180, 00 lei exclusiv TVA. pentru lotul nr. 1-15000, 00 lei exclusiv TVA pentru lotul nr. 2, - produsele ofertate trebuie sa fie conforme cu standardele europene in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer