Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare anvelope pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 326853
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA SIGHETU MARMATIEI
Numar invitatie: 326853/15.05.2012
Denumire contract: Furnizare anvelope pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA SIGHETU MARMATIEICod fiscal: 4296406, Adresa: STR.DRAGOS VODA, NR.38, Sighetu Marmatiei, Telefon: +40 262315228, Fax: +40 262316446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se transmit in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare anvelope pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de anvelope pentru autovehiculele din dotarea ITPF Sighetu Marmatiei
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 248 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare 5900 lei. In cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50 % din acest cuantum. In acest caz, ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor pe care o va anexa scrisorii de inaintare a ofertei care va fi transmisa in format electronic semnata cu semnatura electronica. - perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile de la data deschiderii ofertelor, ; - modalitatile de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute in art. 86 alin. 1 din HGR 925/2006. daca operatorul economic constituie garantia de participare prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari va folosi Formularului 1 Documentul ce face dovada constituirii garantiei va fi transmis in format electronic semnat cu semnatura electronica pana al data limita de depunere a ofertei; Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA in oricare din modalitatile prevazute la art. 90 al. 1din HGR 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Formularului 2 transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularului 3 transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: BUTE LIVIU- Seful Inspectoratului, ONIGA IOAN- adjunctul sefului inspectoratului pt logistica, FILIMON CLAUDIA - contabil sef, GULUTA CRISTIAN- consilier juridic, BOTEZAT SILVIA- sef birou logistic, LUPAIESCU FLORIN- specialist achizitii publice, LEORDEAN SIMONA- specialist achizitii publice, TEMIAN OVIDIU- specialist achizitii publice;3. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 Formularului 4 transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.4. Declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 Formularul 5 transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Formularului 6 transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6. Certificat de atestare fiscal privind taxele locale, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Documentul va fi transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica7. Certificat de atestare fiscal eliberat de catre ANAF , din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul va fi scanat si transmis in SEAP in format electronicAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorul economic dintr-o procedura de atribuire a contractului de achizitie publica in urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul ? sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;
- in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Documentul va fi transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani2. Prezentarea cel putin a unui document /contract /procesverbal de receptieprin care sa confirme livrarea de produsesimilare; Operatori economici vor prezenta un certificat din care sa rezulte ca au implementat un sistem de management al calitatii, de exemplu ISO 2001:2008 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer