Achizitie publica - Furnizare anvelope pentru parcul auto din dotare
Detaliu pentru invitatia numarul 319767
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319767/27.01.2012
Denumire contract: Furnizare anvelope pentru parcul auto din dotare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA AL JUDETULUI CLUJCod fiscal: 7489169, Adresa: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264407010, Fax: 0264433748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400202, telefon: +40 0264407040, fax: +40 0264433240, persoana de contact: achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare anvelope pentru parcul auto din dotare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare anvelope pentru parcul auto aflat in dotarea SAJ Cluj
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ia de participare estein suma de 2.120, 5 lei.In conformitate cu prev. Art. 87 din HG nr. 935/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data-limita de depunere a ofertelor.In cazul in care CNSC respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 2120 lei din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, sume conform prevederilor art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituitain urmatoarele forme: ? Depunerea sumei in contul Serviciului de Ambulanta al Judetului Cluj, deschis la Trezoreria Cluj ? RO82 TREZ 2165 005X XX00 6871(OP)? Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, cu respectarea prev. art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent in parte.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat in baza acordului-cadru si se va depune in original la sediul promitentului - achizitor in maxim 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent de furnizare.Modul de constituire a garantiilor de buna executie este prin unul din instrumentele de garantare prevazute la art. 90, al. 1 din HG nr. 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) formular1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, formular 2; PERSOANE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE: Dr. Simu Horia- manager generalDr. ec.Anca Bintintan-Socaciu ? director economicSing. Biris Ioan ? sef serviciu exploatare si transport autoEc. Mic Rodica? Achizitii publiceEc. Florina Popa ? Achizitii publiceAv. Anca Mesesan ? vizari juridice3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent, formular 3;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, formular4;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania (emise de Directia Generala a Finantelor Publice si de Consiliul Local) sau in tara in care este stabilit. Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie certificata pentru conformitate cu originalul. 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, copie certificata pentru conformitate cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte urmatoarele obiecte de activitate, autorizate potrivit Legii nr. 359/2004, cu modificarile si completarile ulterioare: a)comertul cu ridicata de piese si accesorii pentru autovehicule - cod CAEN rev. 2:4531 (sau cod CAEN rev. 1:5030) - saub) comertul cu amanuntul de piese si accesorii pentru autovehicule - cod CAEN rev. 2:4532(sau cod CAEN rev. 1:5030);NOTA: Grupa 453 include vanzarea cu ridicata si cu amanuntul de piese, componente, furnituri, unelte si accesorii pentru autovehicule, cum ar fi anvelope si camere de aer(?CAEN Revizuit 2 ? Note explicative?, Institutul National de Statistica, Ed. Monitorul Oficial, Bucuresti 2008, p. 142)- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe PRIMUL LOC i se va solicita prezentarea certificatulconstatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatiigenerale, 2. Ultimul bilant, vizat si inregistrat de organele competente, copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de anvelope, in conformitate cu prevederile art.188, alin. 1, lit.a din OUG 34/2006. 1. Certificate de conformitate eliberate de Registrul Auto Roman pentru fiecare marca de anvelope ofertata sau marcaj CE - aflat in termen de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor;
- copie certificata pentru conformitate cu originalul.2. Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii (pt. distribuitor), respectiv ISO 9001:2000 sau echivalent(standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in copie certificata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2012 07:40